عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ساخت روگذر و فرهنگ‌سرای گنبدکاووس آغاز شد

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

ساخت روگذر و فرهنگ‌سرای گنبدکاووس آغاز شد

ساخت روگذر و فرهنگ‌سرای گنبدکاووس آغاز شد

همزمان با نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، ساخت تقاطع غیر همسطح (روگذر) گنبدکاووس برای بهبود عبور و مرور شهری در میدان بسیج این شهر و با اعتبار پیش بینی شده ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس در مراسم شروع عملیات اجرایی این طرح عمرانی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، فرماندار و مسوولان این شهرستان گفت: این تقاطع غیر همسطح ۱۸.۶ متر عرض و ۶۴۰ متر طول دارد و با اسکلت و پایه‌های بتنی ساخته می‌شود.
همچنین عملیات اجرایی ساخت فرهنگ سرای شهرداری گنبدکاووس در زمینی به مساحت ۸۶۰ مترمربع، با زیربنای هزار و ۸۶۸ مترمربع در ۲ طبقه با هزینه ۵۰ میلیارد ریال شروع شد.
افتتاح ۲ طرح عمرانی دیگر شهرداری گنبدکاووس شامل دیواره بتنی ساحلی گرگانرود در محدوده پل گدم آباد (مرحوم آخوند طلابی) به طول ۴۱۰ متر و ارتفاع تقریبی هفت متر با هزینه ۳۰ میلیارد ریال و نیز ساختمان غسالخانه اهل سنت این شهرستان با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و هزینه ۱۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های دهه فجر شهرداری بود.
شهردار گنبدکاووس در مراسم افتتاح این پروژه ه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری گفت: بودجه امسال این شهرداری هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده بود که تاکنون هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال آن محقق شد.
طعنه گنبدی افزود: ۶۸ درصد بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس در بخش عمرانی و بقیه در بخش جاری هزینه شده ضمن اینکه برای سال آینده نیز بودجه شهرداری ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال پیش بینی و مصوب گردید.
همچنین میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در سخنانی احداث روگذر را از نیازهای اساسی گنبدکاووس دانست و از اعضای شورای شهر و مدیران این شهرستان خواست پیگیر تکمیل کمربندی ضلع شرقی این شهر نیز باشند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 362
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2824

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 178
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:178
بازدید سال:14977
بازدید کل:1177300