عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 13 پروژه عمرانی حوزه ورزش گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد


13 پروژه عمرانی حوزه ورزش گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد

13 پروژه عمرانی حوزه ورزش گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد


مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در ایام دهه فجر و با حضور وزیر ورزش و جوانان 13 پروژه عمرانی این حوزه در شهرهای مختلف استان به بهره برداری می رسد.
قاسمعلی برزمینی در مراسم تجلیل از بازنشستگان حوزه ورزش استان اظهار کرد: 210 مکان ورزشی دولتی در استان فعال بوده که این اماکن قبل از شیوع کرونا درآمدی حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان داشته و متاسفانه با شیوع کرونا امسال درآمد این اماکن دولتی ورزشی به 500 میلیون تومان کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: 300 باشگاه خصوصی ورزشی نیز در استان فعال بوده که اکثر آنها استجاری هستند و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از چهار میلیارد تومان زیان دیدند.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا با رایزنی های صورت گرفته برای باشگاه های ورزشی خصوصی از طریق اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  تسهیلات 80 میلیون تومان پرداخت کنیم و این شرایط به زودی امکان پذیر خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت های خوب ورزشی در گلستان خاطر نشان کرد: در حوزه های مختلف ورزشی استان از ظرفیت های خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر تیم بسکتبال استان صدرنشین لیگ برتر، والیبال نشسته گنبدکاووس جزو چهار تیم لیگ برتر و والیبال پاس گرگان دارای 16 برد متوالی بوده و تلاش داریم تا همه ظرفیت های ورزشی را تقویت و حمایت کنیم.
برزمینی گفت: 120 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود داشت که با تلاش های صورت گرفته سه پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسید د در هفته آینده و ایام دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان 13 پروژه عمرانی ورزشی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، کلاله، گالیکش، علی آباد کتول، کردکوی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه دهد: حدود 12 پروژه عمرانی دیگر نیز با تخصیص اعتبار مناسب در اوائل سال 1400 به بهره برداری می رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان خبر داد و گفت: با همکاری این مجمع 80 سری جهیزیه برای جوانان نیازمند تهیه و به آنها اهدا شد.
گنبدکاووس ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف ورزشی دارد
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس در حوزه های مختلف ورزشی به ویژه والیبال، سوارکاری و والیبال نشسته معلولین و جانبازان دارای ظرفیت های بسیار خوبی بوده و  شهرستان برای تقویت و حمایت همه رشته های ورزشی تلاش می کند.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراقبت و صیانت از سلامتی و تندرستی مردم بیش از گذشته توسط مسئولان و دست اندرکاران حوزه ورزش احساس می شود و این حوزه در زمان اوج شیوع بیماری کرونا بهترین و بیشترین همکاری را با ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا داشته است.
عبدالقدیر کریمی گفت: با تغییر مدیریتی در حوزه ورزش و جوانان استان خوشبختانه ما شاهد تعامل همکاری و به تبع پیشرفت


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 495
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2817

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 316
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:901
بازدید سال:15700
بازدید کل:1178023