عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشجویان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای پویایی و توسعه کشور هستند

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

دانشجویان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای پویایی و توسعه کشور هستند

دانشجویان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای پویایی و توسعه کشور هستند


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: دانشجویان یکی از سرمایه های اجتماعی ارزشمند جامعه بوده که در پویایی و توسعه کشور نقش موثری دارند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: یکی از اولویت های شهرستان توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف بوده و در این راستا فرمانداری تلاش کرده تا با ایجاد اتاق فکر بتواند از ظرفیت فکری، ایده ها و پیشنهادات نخبگان و دانشجویان در این مسیر استفاده کند.
وی تصریح کرد: دانشجویان یکی از سرمایه های مهم اجتماعی جامعه بوده و در راستای پویایی و توسعه کشور نقش بسزایی دارند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مبارزات دانشجویان در سالهای 1331 و 1332 با ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران خاطر نشان کرد: اعتراضات دلسوزانه دانشجویان در آن زمان برای کشورشان نماد و شاخصی شده و به حرکت ارزشمندی تبدیل گشت به طوری که در ادامه حرکات مردم در مبارزه با ظلم و ستم آن زمان تاثیرگذار بود.
وی بیان کرد: فرمانداری شهرستان آمادگی شنیدن نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات دانشجویان و نخبگان در راستای مدیریتی برای توسعه و پیشرفت گنبدکاووس را داشته و امید داریم بتوانیم از ظرفیت دانشجویان و نخبگان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و غیره استفاده کنیم.
کریمی با بیان اینکه دانشجویان در کنار سمن ها و پویش ها در حوادث مختلف طبیعی سهم بسزایی در کمک به دولت و مردم داشتند ابراز کرد: دانشجویان در حادثه سیل 1398 و همچنین شیوع بیماری کرونا نقش بسزایی در کمک به مردم داشته و در کنار سمن ها و پویش ها و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی در ضدعفونی کردن معابر، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و شناسایی افراد نیازمند فعالیت های خوبی را انجام دادند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در آینده نزدیک بیان کرد: امید داریم دانشجویان و نخبگان در کنار فعالیت های علمی و آموزشی خود و با حضور فعال در حوزه های مختلف امید و انگیزه مردم را ارتقاء داده تا در این شرایط حساس جامعه بار دیگر شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 205
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2774

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15486
بازدید سال:30285
بازدید کل:1192608