عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وزیع 5000 بسته معیشتی در گلستان/ ترور دانشمندان هسته ای گام ما را در مبارزه با صهیونیست استوارتر می کند

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

وزیع 5000 بسته معیشتی در گلستان/ ترور دانشمندان هسته ای گام ما را در مبارزه با صهیونیست استوارتر می کند

وزیع 5000 بسته معیشتی در گلستان/ ترور دانشمندان هسته ای گام ما را در مبارزه با صهیونیست استوارتر می کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه توسط این اداره کل پنج هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان گلستانی توزیع می شود.
حجت الاسلام روح الله سلیمانی فر در برگزاری پنجمین رزمایش کمک مومنانه در امامزاده یحیی بن زید(ع) با اشاره به نزدیک شدن سالگرد شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی بار دیگر مردم ایران در شهادت دانشمند هسته ای فخری زاده داغدار شدند.
وی تصریح کرد: شاید شهادت این مردان دلاور و شجاع قلب ملت ایران را داغدار کند اما دشمن بداند ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان ایرانی گام های ما را در مبارزه با صهیونیست و استکبار جهانی استوارتر می کند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ایام کرونا توسط اداره کل خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چهار مرحله رزمایش کمک مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری توسط اداره کل، واقفین، خیرین ، گروه های مردم نهاد و مجموعه های فرهنگی و جوانان انقلابی در جهت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی ادامه داد: امروز پنجمین رزمایش کمک مومنانه با توزیع یکهزارو 150 بسته معیشتی در گنبدکاووس آغاز شده و تلاش داریم در این مرحله پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در استان توزیع شود.
حجت الاسلام سلیمانی فر با اشاره به تعطیلی برخی مشاغل در ایام شیوع کرونا گفت: با ابلاغ سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و برای کمک به مستاجرین مسکونی و تجاری اداره اوقاف اجاره بها ماه های اسفند سال گذشته و فروردین و اردیبهشت امسال تمام مستاجرین بخشوده شد.
وی بیان کرد: اداره اوقاف در کنار برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ایام کرونا اقدام به تهیه و تولید ماسک و توزیع موادضدعفونی و ماسک بین نیازمندان کرده است.
گفتنی است در این مراسم معاون استاندار و فرماندارویژه ، مدیرکل ورزش و جوانان حضور داشتند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 279
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2770

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:9
بازدید سال:14808
بازدید کل:1177131