عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته بسیج

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته بسیج

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته بسیج

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از  گذشت 41 سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و تاکید کرد: "امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این عزیزان افزوده شده، بطوری که گاه در عرصه اقتصادی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکرو اکنون در حوزه مقابله با بیماری کرونا فعال و مثمرثمر می‌باشند. "
هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های موسس و معمار کبیر نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق نماییم .
بسیج عصاره خوبی‌ها و فضیلت‌های ملت است.
بسیج آمیزه‌ای از زیبایی شکوه، مهربانی و اقتدار است.
بسیج و بسیجی هر دو مقدس هستند که فقط در قاموس انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام می‌توان آنها را تفسیر و تعبیر کرد.
اینجانب صمیمانه از تلاش و مجاهدت و فداکاری همه بسیجیان عزیز در گنبدکاووس و  سراسر کشوربخاطر مجاهدتهایشان در بحران کرونا ونیز سیل و زلزله در کنار کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر می نمایم.
بی‌شک با حفظ این سرمایه گران سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن ماندگار و جاودانه خواهند ماند.
اینجانب هفته بسیج را به کلیه بسیجیان شهرستان گنبدکاووس تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره‌مندی از ظرفیت کلان فرزندان بسیجی ایران اسلامی شاهد پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر میهن عزیزمان باشیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 574
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2764

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191