عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزیدگان گنبدی مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری تجلیل شدند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

برگزیدگان گنبدی مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری تجلیل شدند

برگزیدگان گنبدی مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری تجلیل شدند

۳۵ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبدکاووس که پارسال و نیمه اول امسال در مسابقات ملی و بین‌المللی موفق به کسب عنوان شده بودند با حضور مسوولان استانی و شهرستانی تجلیل شدند.
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس مهندس عبدالقدیر کریمی درمراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این شهرستان مرزی، گفت: بر اساس اعلام رسمی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ۵۵ درصد مدال‌های ورزشی ملی و بین المللی این استان توسط ورزشکاران نوجوانان و جوانان گنبدی بدست آمده و این ظرفیت ها در همه بخش ها قابل مشاهده است.
 این افراد برگزیدگان مسابقات نقاشی بین المللی بلغارستان، مسابقات نقاشی و ادبی بین المللی یونیسف، مهرواره کشوری داستان و شعر، کتابخوانان برتر ملی و مسابقات ایده نو و اسباب بازی و عروسک سازی هستند.
مائده تقی‌زاده به عنوان برگزیده مسابقات نقاشی بین المللی بلغارستان و نجوا تاتار، صبا و یاسین مختومی، عزیزه زبرجد، عالیه منگلی، احسان گلی و نارا زرگران هم به عنوان برگزیدگان مسابقه نقاشی بین المللی یونیسف در کنار برگزیدگان دیگر ملی در مراسم امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در این مراسم با قدردانی از موفقیت اعضای کانون پرورش فکری گنبدکاووس در عرصه ملی و بین المللی، گفت: کسب عنوان برگزیده کشوری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبدکاووس در سال گذشته نتیجه تلاش مربیان این مراکز برای کشف و پرورش استعدادهای این شهرستان است.
محبوبه رجب نسب با تبریک هفته ملی کودک ۱۲ تا ۱۷ مهرماه گفت: مرکز کانون پرورش فکری کردکوی، زمینه استفاده کودکان تمام شهرستان‌های استان از ظرفیت کانون‌های پرورش فکری فراهم شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 290
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2736

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:830
بازدید سال:830
بازدید کل:1163153