عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک معاون استاندارو فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز کارمند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

پیام تبریک معاون استاندارو فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز کارمند

پیام تبریک معاون استاندارو فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت روز کارمند


مهندس عبدالقدیر کریمی در پیامی 4 شهریور ؛روز کارمند را به همه کارکنان ساعی،شریف و متعهد شهرستان گنبدکاووس تبریک گفت. متن کامل پیام  بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد ،صادق و گرانقدر انقلاب و احیا کننده ارزش های بزرگی چون فرهنگ کار ،مردم داری،خدمتگذاری خالصانه و بی منت به مردم یعنی شهیدان بزرگ و والامقام رجایی و باهنر است. در کارنامه دولت ‏هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است. .
 معانی ارزشمندی که پس از شهادت شهدای والا مقام رجایی و باهنر برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولتهای جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه بلند و کلان کشور و دستیابی آن به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت،کمک شایانی کردند. بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.
هفته دولت بویژه چهارم شهریورماه که مزین به نام( روز کارمند) است فرصتی است برای تقدیر و تشکر از کارگزاران ساعی،خدوم،شریف و مردم محور از یک طرف و ارزیابی ، قضاوت  و داوری درخصوص توان اجرایی دستگاه ها در پاسخگویی سریع،شفاف و احترام آمیز و توام با تکریم مردم از سویی دیگر است.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت بویژه روز کارمند به تمامی کارکنان خدوم شهرستان گنبدکاووس و آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان، بر تلاش مسئولان  و مدیران در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به ملت شریف و نظام جمهوری اسلامی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به نام "جهش تولید" نامگذاری شده تاکید وامیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان شریف و متعهد  بتوانیم موانع و محدودیت ها را پشت سرگذاشته و با اتخاذ یک نگاه مردم محور  در جهت توسعه و تعالی شهرستان ،بهبود کیفیت فعالیت ها و جلب رضای باری‌تعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.
عبدالقدیر کریمی
معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 272
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2714

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1846
بازدید سال:16645
بازدید کل:1178968