عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نماینده مجلس: قطع زنجیره کرونا، دغدغه مسوولان نظام است


نماینده مجلس: قطع زنجیره کرونا، دغدغه مسوولان نظام است

نماینده مجلس: قطع زنجیره کرونا، دغدغه مسوولان نظام است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: قطع زنجیره انتقال این بیماری، دغدغه همه مسوولان جمهوری اسلامی و نیازمند رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.
امان قلیچ شادمهر روز پنجشنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونای گنبدکاووس اظهار داشت: جامعه پزشکی و پرستاری کشور از زمان شیوع کرونا تاکنون سختی‌های زیادی را تحمل کردند که می‌طلبد گروه‌های مختلف مردم به پاس قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران و کاهش آلام، فشار و سختی کار آنان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.
شادمهر بر ضرورت چشم پوشی خانواده‌ها از برگزاری مراسمات عزا و عروسی تاکید کرد و گفت: نباید به خاطر برگزاری برخی مراسم‌های عروسی و دورهمی‌ها که می‌توان آنرا تا زمان بهتر شدن شرایط کرونا به تعویق انداخت، سلامت خودمان، خانواده و دیگران را به خطر بیندازیم.
وی همچنین بامهم دانستن مساوات موردنظر رهبر معظم انقلاب و رسیدگی به خانواده‌های آسیب پذیر جامعه اظهار داشت: نهادهای انقلابی و نیکوکاران در موج اول کرونا در کمک به همنوعان نیازمند پیشقدم بودند و این فرهنگ حسنه اسلامی باید در پیک دوم کرونا مورد توجه قرار بگیرد که عید قربان فرصت مناسب دستگیری از نیازمندان است.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به برخی کمبود نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در مراکز درمانی گنبدکاووس، از رایزنی‌های با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رفع این کمبودها خبر داد.
شادمهر با تبریک در پیش بودن عید قربان، برلزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گلستان بویژه گنبدکاووس در این ایام تاکید کرد و افزود: کرونا جدی است و نباید به خاطر شادی این ایام، سلامت خود و دیگران را به خطر بیندازیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 306
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2683

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:740
بازدید سال:15539
بازدید کل:1177862