عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دولت مصمم به پرداخت مطالبات معوق پرستاران است


دولت مصمم به پرداخت مطالبات معوق پرستاران است

دولت مصمم به پرداخت مطالبات معوق پرستاران است

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از دست‌اندرکاران نظام سلامت و درمان کشور به‌ویژه پرستاران به واسطه تلاش چند ماهه برای کمک به درمان مبتلایان به کرونا گفت که دولت برای قدردانی از این تلاش‌ها، مصمم به پرداخت تمام مطالبات معوق این قشر است.
سیدکامل تقوی نژاد عصر چهارشنبه هنگام بازدید از بیمارستان گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه پس از حمایت مقام معظم رهبری از تلاش مسوولان مقابله با کرونا و پشتیبانی دولت از نیروهای مسلح و سایر نیروهایی که در امر مقابله با این بیماری انجام می‌دهند، اجماع خوبی در سطح ملی برای کمک رسانی و مبارزه جدی با بیماری کرونا و کنترل آن انجام شد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید درحد توان کمک‌های مالی خوبی برای درمان مبتلایان کرونا و صدور مجوزهای لازم برای جذب نیروهای متخصص و نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی انجام داد که امیدواریم این اقدامات با مشارکت و همراهی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی منجر به کنترل و ریشه کنی کرونا در کشور شود.
دکتر تقوی نژاد همچنین بااشاره به مشکلات زیرساختی گنبدکاووس درحوزه درمان اضافه کرد: وجود سه بیمارستان دولتی قدیمی و فرسوده در این شهرستان که به مردم شرق گلستان نیز خدمات می‌دهد، ضرورت بازسازی و تجهیز مراکز درمانی آن را دو چندان کرده است.
وی مهمترین اقدام ضروری حوزه درمان گنبدکاووس را ساخت یک بیمارستان با ظرفیت ۴۰۰ یا ۵۰۰ تخت‌خوابی دانست و گفت: امیدواریم در جلسه امشب با استاندار گلستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، ساخت این بیمارستان تصویب شود تا نسبت متعادلی بین جمعیت و تعداد تخت بیمارستانی این شهرستان ایجاد گردد.
 در این بازدید که رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و فرماندار ویژه به همراه روسای مراکز بیمارستانی گنبدکاووس حضور داشتند، معاون وزیر بهداشت از بیمارستان های شهدای ۱۲ دی، طالقانی، شهید مطهری و پیامبر اعظم (ص) این شهرستان دیدن کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 596
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2671

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 359
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2157
بازدید سال:16956
بازدید کل:1179279