عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور در انتخابات ، مهر تاییدی بر اصل نظام اسلامی و رهبری است


حضور در انتخابات ، مهر تاییدی بر اصل نظام اسلامی و رهبری است

حضور در انتخابات ، مهر تاییدی بر اصل نظام اسلامی و رهبری است

امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی گنبدکاووس با بسیار مهم دانستن مساله انتخابات درنظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد که حضور گسترده مردم در این صحنه سیاسی، مُهر تاییدی بر قبولی اصل نظام و رهبری است.
آخوند "عبدالباسط نوریزاد" روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۷۰ مستقر در مسجد آخوند نوریزاد شهر گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابات به فرموده رهبری انقلاب روز جشن ملی ملت ایران است و بنده ضمن تبریک این روز بزرگ، از همه واجدین شرایط دعوت می‌کنم، در این جشن ملی حضوری پرشور داشته باشند.
وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات و شرکت در آن بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک پیام مهم برای جهانیان دارد و آن وحدت، اتحاد، همبستگی و صمیمیت بین آحاد مردم و مجموعه حاکمیت درنظام جمهوری اسلامی است.
آخوند نوریزاد اضافه کرد: هر رایی که ما در صندوق می اندازیم، علاوه بر انجام وظیفه قانونی، ملی و شرعی مان، نشانه آن است که ما اصل نظام اسلامی و رهبری را قبول داریم و پای آن ایستاده‌ایم و باحضور خود مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و انقلاب می‌زنیم.
وی بابیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند تا بین مردم و مجموعه حاکمیت فاصله ایجاد کنند، تصریح کرد: وقتی دشمنان حضور قاطع و پرشور ملت ایران را در شعب اخذ رای می ببیند، مایوس و ناامید می‌شوند.
آخوند عبدالکریم جاور دیگر امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز با اشاره به آغاز رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور گفت: حضور در پای صندوق و رای دادن حق مردم است که با انتخاب نامزد برگزیده خود، از آن استفاده می‌کنند.
وی با  توصیه به کسانی که تاکنون موفق به رای دادن نشده‌اند برای حضور در پای صندق‌های رای ، خطاب به مجریان انتخابات نیز گفت: آرای مردم امانتی در دست آنان است که بایستی از آن صیانت کنند.
آخوند جاور با اشاره به انجام تبلیغات انتخابات از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته، گفت: در این ایام برخی اسراف‌ها در امر تبلیغات روی داد که بایستی از آن پرهیز شود.
وی خاطرنشان کرد، اخلاق انتخاباتی حکم می‌کند که همگان اعم از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها به رای و انتخاب مردم احترام بگذارند و نامزد منتخب نیز خود را بایستی نماینده تمامی مردم حوزه انتخابیه بداند.
وی با انتقاد از چاپ اسماالله بر روی اقلام تبلیغی و افتادن آن به زیر دست و پای مردم در ایام تبلیغات انتخابات، خواستار پرهیز از اینگونه اقدامات شد.     


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 335
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2611

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2414
بازدید سال:17213
بازدید کل:1179536