عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گنبدکاووس صاحب پیست اسکیت استاندارد می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

گنبدکاووس صاحب پیست اسکیت استاندارد می‌شود

گنبدکاووس صاحب پیست اسکیت استاندارد می‌شود

معاون استانداروفرماندار ویژه گنبدکاووس در شرق استان گلستان اعلام کرد که پیست اسکیت استاندارد با قابلیت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و میزبانی مسابقات بین المللی، در این شهرستان مرزی احداث می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در حاشیه افتتاح زمین آموزش اسکیت شهر گنبدکاووس اظهار داشت: عملیات احداث پیست اسکیت استاندارد در زمینی به مساحت ۶ هزارمتر مربع در جوار مجموعه استادیوم آزادی این شهرستان بزودی آغاز می‌شود.
وی گفت: نیمی از هزینه ساخت این پیست اسکیت از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان و ۵۰ درصد هم توسط اداره کل وروزش و جوانان استان گلستان تامین و هزینه می‌شود.
کریمی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش در گنبدکاووس، اضافه کرد: این شهرستان در رشته‌های مختلف استعدادهای زیادی دارد که توجه به همه رشته‌ها، با تامین زیرساخت‌های مناسب، به شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در این شهرستان کمک می‌کند.
رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت: زمین آموزش اسکیت که امروز افتتاح شد با مشارکت بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۸۱۰ مترمربع در مجموعه ورزشی المپیک این شهرستان و با صرف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه، آماده و تجهیز شده است.
حجت الله یوسفی افزود: این زمین به مدت پنج سال در اختیار هیات اسکیت گنبدکاووس و سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار می‌گیرد و پس از آن در اختیار اداره ورزش و جوانان خواهد بود.
وی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم برای اختصاص ۶ هزار مترمربع زمین از اراضی مجموعه استادیوم آزادی گنبدکاووس برای احداث پیست استاندارد اسکیت دراین شهرستان از طریق اداره کل ورزش و جوانان گلستان درحال انجام است که پس از واگذاری زمین، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
همچنین علی آدینه، دبیر هیات اسکیت گنبدکاووس هم دراین مراسم که قاسم برزمینی معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان و رییس هیات اسکیت استان هم حضور داشتند، گفت: هم اکنون در این شهرستان ۳۵۰ ورزشکار شامل ۲۰۰ خانم و ۱۵۰ آقا در رشته اسکیت و زیرنظر هفت مربی خانم و پنج مربی آقا در سه رشته "سرعت، اگرسیو (نمایشی) و فری استایل" فعالیت دارند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 393
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2601

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:849
بازدید سال:849
بازدید کل:1163172