عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه شهرستان گنبدکاووس اجرا می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه شهرستان گنبدکاووس اجرا می شود

بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه شهرستان گنبدکاووس اجرا می شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس با امامان جمعه تشیع و تسنن این شهرستان به مناسبت آغاز دهه فجر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: تقویت وحدت و همبستگی مهمترین برکت این شهادت بوده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه شهرستان گنبدکاووس به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود که ۱۶۰ برنامه به عنوان شاخص معرفی شده است.
فرماندار گنبدکاووس همچنین با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران حوزه انتخابات شهرستان، از آنان خواست در روزهای باقی مانده تا انتخابات تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم به کار گیرند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: همگان باید برای معرفی و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران که به برکت زحمات امام‌ راحل و همراهان وی حاصل شده، تلاش کنند.
حاج آخوند عبدالباسط نوری زاد اظهار داشت: بر اساس نگرش امام راحل به عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حقانیت و وحدت امت مسلمان، سرمنشاء انقلاب ایران است که همگان وظیفه دارند برای حفظ آن تلاش کنند.
وی با قدردانی از زحمات مدیران اجرایی شهرستان بویژه فرماندار، از آنان خواست قدر فرصت خدمت رسانی به مردم را بدانند و در زمان مدیریت‌شان اثری ماندگار از خود برای مردم به یادگار بگذارند.
حاج آخوند نوری‌زاد با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با مردم، گفت: همراهی مسئولان و مردم و وحدت حاکم بر کشور توانست توطئه دشمنان را در ایجاد اغتشاشات اخیر خنثی کند.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای امام راحل و تلاش ملت ایران که بیش از چهار دهه از آن می‌گذرد، همچنان به عنوان رخدادی بزرگ در دنیا قلمداد می‌شود.
حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: حضور پرشور مردم ایران در صحنه‌های مختلف حمایت از رهبری و نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره باعث ناامیدی دشمن برای ایجاد شکاف و تفرقه در کشور شده است.
وی دهه فجر را بازگشت به خوبی‌ها توصیف کرد و گفت: مهمترین هدف امام راحل از شکل‌دهی انقلاب اسلامی مقابله با ظلم، بازگشت به خدا و خوبی محوری بود که علاوه بر ملت ایران، مردم دنیا نیز جذب خود کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 379
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2581

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191