عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردهمایی شهرداران گلستان در گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

گردهمایی شهرداران گلستان در گنبدکاووس برگزار شد

گردهمایی شهرداران گلستان در گنبدکاووس برگزار شد


گردهمایی شهرداران گلستان با هدف آشنایی مدیران شهری با اقدامات دیگر شهرداری‌ها و استفاده از تجربیات یکدیگر برای عمران و توسعه بهتر به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد.
در این نشست که درسالن اجتماعات فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، امام جمعه این شهرستان در سخنانی برلزوم توجه بیشتر شهرداری‌های استان به احداث پارکینگ در قبال دریافت حق پارکینگ از شهروندان تاکید کرد و گفت: پارکینگ فروشی به صرف کسب درآمد، ظلم بزرگی به شهروندان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی با تاکید بر ضرورت پرهیز از اشرافی‌گری در مدیریت شهری، افزود: شوراها و شهرداران، منتخب و امین مردم هستند و بایستی بیشتر به فکر مردم باشند که بخش زیادی از آنها از اقشار کم درآمد جامعه هستند و به رفع مسائل و مشکلات آنها همت گمارند.
وی، در دسترس مردم بودن مدیران، توجه به نماد شهرسازی اسلامی، پرهیز از انجام تغییر کاربری‌های غیرضروری، تهیه پیوست‌ فرهنگی برای پروژه‌های شهری و نظارت بیشتر بر ساخت و سازها بویژه درحوزه مساجد و حسینیه‌ها را از دیگر توصیه‌های خود و مطالبه شهروندان از مدیران مدیریت شهری برشمرد و بر رعایت آن تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان دربخش‌های مختلف، از حمایت‌ها و تلاش‌های مدیران استانی بویژه معاونت عمرانی استاندار گلستان و نیز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس برای مدیریت سیل روزهای آغازین امسال قدردانی کرد و بدون اشاره به آمار، از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی تعداد قابل توجهی پروژه به ارزش ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
شهردار گنبدکاووس نیز دراین گردهمایی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و چندتن از مدیران کل گلستان حضور داشتند، گزارشی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری و پروژه‌های در دست اقدام آن ارائه داد و گفت: در حال حاضر افزون بر ۲۰ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری در دست اقدام داریم که برخی از آنها در ایام دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
منصور طعنه گنبدی از بودجه ۸۲۰ میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس درسال جاری خبر داد و افزود: بخش زیادی از بودجه محقق شده و تلاش داریم تا پایان سال، بیش از بودجه فعلی محقق شود.
وی، پل دوم گدم‌آباد، بوستان دکتر بسکی، بوستان صباح، میدان، تجهیز کشتارگاه دام، میدان امام حسین(ع) در ورودی شهر، احداث کانال برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر، احداث جنگل دست کاشت ۴۳ هکتاری، خرید کارگاه سنگ شکن  و ایستگاه شماره چهار آتش نشانی را از مهمترین طرح‌های در دست اقدام شهرداری گنبدکاووس برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تا الان شهرداری ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر شهری ریخته است.
همچنین در این جلسه مدیرکل ثبت اسناد گلستان نیز از شهرداری‌های استان درخواست کرد تا نسبت به پیگیری دریافت اسناد املاک متعلق به شهرداری‌ها و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگی و رعایت قوانین حوزه تفکیک آپارتمان‌ها اقدام و همکاری بیشتری با ادارات ثبت و اسناد برای جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری‌ها دربحث املاک، توسط افراد سودجو داشته باشند.
درپایان این جلسه هم شهرداران از برخی پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرداری گنبدکاووس بازدید کردند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 392
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2576

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:69
بازدید سال:14868
بازدید کل:1177191