عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهادت سردار قاسم سلیمانی فرهنگ ایثار و شهادت را دوباره زنده کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

شهادت سردار قاسم سلیمانی فرهنگ ایثار و شهادت را دوباره زنده کرد

شهادت سردار قاسم سلیمانی فرهنگ ایثار و شهادت را دوباره زنده کرد


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در کارگروه تخصصی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی گلزار شهدا هدف از این جلسه را هم اندیشی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی گلزار شهدا اعلام کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
وی گفت: گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که ساماندهی آن در دستور کار قرار دارد.
وی انقلاب اسلامی و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور را ثمره خون شهدا و ایثارگرانی دانست که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جانفشانی نمودند و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان که ایثار آنها تاثیر ارزشمند معنوی داشته که با عظمت و اقتدار کشور گره خورده است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز افزود: تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما زمین تا آسمان با کشورهای دیگر متفاوت است و نباید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با الگو گیری از غرب به بیراهه رفت و جهت گیریها باید در راستای انقلاب اسلامی باشد.
 مدیرکل بنیاد شهید گلستان در خصوص ساماندهی گلزار شهدا گفت: گلزار مطهر شهدا اماکن مقدس و متبرکی هستند که ساماندهی آن‌ها باید در جهت حفظ شأن و جایگاه شهدا در سطح جامعه و با توجه به ارزش های فرهنگی نظام مقدس اسلامی باشد وزیری افزود: 23 درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاههای اجرایی متعلق به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که از ظرفیت فرهنگی ادارات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد.
وی افزود: بهسازی و ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان انجام خواهد شد و ادارات ودستگاههای اجرایی نسبت به همکاری در تسطیح و آسفالت راه های منتهی به گلزارهای شهدای روستایی اقدام لازم را انجام دهند.
در ادامه سایر اعضای جلسه نظرات وپیشنهادات خودر را در خصوص دستور کار جلسه مطرح کردند، تحویل گلزارهای شهدای ساماندهی شده در روستاها به دهیاریها ، اعطای امتیاز آب ، برق و گاز رایگان به گلزارهای شهدا توسط ادارات خدمات رسان بر اساس دستور العمل های مربوطه ، حفظ و حراست از گلزار شهدای توسط شهرداری و... از دیگر مصوبات این جلسه بود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 330
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2572

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2574
بازدید سال:17373
بازدید کل:1179696