عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندارویژه: دهه مبارک فجررا بهترین فرصت برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم دانست

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندارویژه: دهه مبارک فجررا بهترین فرصت برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم دانست

فرماندارویژه: دهه مبارک فجررا بهترین فرصت برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم  دانست


معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس در مراسم آغاز به کار دبیرخانه ستادگرامیداشت دهه فجر گنبدکاووس در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار داشت که مدیران بایستی در برنامه‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی در کنار مردم، معتمدان و علما و روحانیون باشند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی گورش به میزبانی گنبدکاووس در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی با حضور سه کشور ترکمنستان، افغانستان و آذربایجان، گفت: در مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور برخی مدیران کشوری، استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
کریمی به ایام پیش روی دهه مبارک فجر امسال هم اشاره کرد و افزود: حضور پررنگ مدیران در برنامه‌های این ایام که بسیار حساس و مهم هستند، در کنار مردم، معتمدان و علما و روحانیون یک الزام قانونی است.
وی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم  دانست و اضافه کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و مشکلات و تنگناهای مالی، دولت اقدامات عمرانی خوبی در کشور انجام داده که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آن را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاوس با تاکید بر ضرورت مستندسازی فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه فجر امسال از سوی دستگاه‌های اجرایی، از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر آمریکا که دیروز پس از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور و این شهرستان برگزار شد، قدردانی کرد و آنرا اثبات چندباره مردمی بودن و حامی انقلاب بودن ملت ایران به استکبار جهانی بویژه آمریکا دانست.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان هم در این جلسه، گفت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی که امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در ۲۲ بهمن تقارن پیدا کرد، فرصتی بی‌بدیل برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین رضا دیلمی افزود که ایام دهه فجر همچنین فرصتی برای بصیرت و معرفتافزایی بیشتر اقشار مردم نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است بویژه برای مردم گنبدکاووس که طلایه‌دار وحدت اسلامی و نیز مبارزه با طاغوت دراستان گلستان هستند.
وی اضافه کرد: امسال ستاد دهه فجر گنبدکاووس برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های این ایام، ۱۷ کمیته تشکیل داده که هر یک از کمیته‌ها در چارچوب شرح وظایف محوله به تدوین برنامه‌های شاخص و اجرای آن خواهند پرداخت


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 370
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2569

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:831
بازدید سال:831
بازدید کل:1163154