عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رییس دانشگاه آزاد گلستان: دشمنی با ولایت، ویژگی بارز فتنه ۸۸ بود


رییس دانشگاه آزاد گلستان: دشمنی با ولایت، ویژگی بارز فتنه ۸۸ بود

رییس دانشگاه آزاد گلستان: دشمنی با ولایت، ویژگی بارز فتنه ۸۸ بود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان می‌گوید که دشمنی با ولایت مهمترین ویژگی بارز فتنه ۸۸ بود که امت حزب الله ایران اسلامی در حماسه ۹ دی همان سال با بصیرت و آگاهی درصحنه حاضر شدند و باحمایت قاطع از ولایت و رهبری، بساط فتنه و فتنه‌گران را درهم پیچیدند.
حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت مردم شهرستان گنبدکاووس ویژه گرامیداشت حماسه ۹ دی، حمایت صریح و علنی دشمن از فتنه و فتنه‌گران را دیگر ویژگی فتنه ۸۸ دانست و اظهار داشت: با این وجود سران فتنه که آلت دست و عروسک خیمه‌شب‌بازی، آمریکا و اسراییل بودند و دیگر خواص جامعه، راه خود را از آنها جدا نکردند.
وی، ولایتمداری و دشمن‌ستیزی را دو ویژگی امت حزب‌الله از دیدگاه قرآن دانست و گفت که عموم ملت ایران این دو ویژگی را دارند و با همین ویژگی‌ها، در حماسه ۹ دی، مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها زدند.
حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی پیچیده دشمنان برای براندازی نظام اسلامی با رمز تقلب در انتخابات بود که با هوشمندی رهبری انقلاب و بیان ابعاد مختلف توطئه دشمن، در نهایت با حماسه ۹ دی ملت حزب‌اللهی ایران بساط آن جمع شد.
وی با یادآوری خواسته‌ برخی کاندیداهای ریاست جمهوری سال ۸۸ مبنی بر برگزاری مجدد انتخابات، تصریح کرد: بدون تردید اگر رهبری با این خواسته موافقت می‌کردند، بایستی انتخابات با نظارت جوامع بین‌المللی و آمریکا برگزار می‌شد که این به معنی از بین رفتن یکی از پایه‌های مهم نظام یعنی استقلال سیاسی آن بود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان واحد گرگان ادامه داد: دل بستن به آمریکا که برخی به آن امیدوارند، نه تنها مشکلی از کشور رفع نمی‌کند بلکه سوابق این کشور استعمارگر نشان می‌دهد که آمریکا به خون تک‌ تک ایرانیان اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا تشنه است.
حجت‌الاسلام طاهری همچنین به برخی فتنه‌های کوچک و بزرگ پس از سال ۸۸ تا الان نیز اشاره کرد و گفت: این فتنه‌ها نشان می‌دهد که دشمنان همچنان روی فتنه برنامه دارند و همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند بایستی از فتنه ۸۸ درس بگیریم تا دشمن نتواند به راحتی نقشه‌های شوم خود را اجرا و به اهدافش برسد.
وی با اشاره به حوادث پس از گران شدن بنزین در برخی شهرهای کشور نیز گفت: اگرچه گران کردن بنزین مصوبه و تصمیم سران نظام بود اما مدیران بایستی بر قیمت کالاها در بازار نظارت جدی داشته باشند تا به قشر متوسط و پایین جامعه فشار وارد نشود.
حجت‌الاسلام طاهری به انتخابات پیش رو در دوم اسفند امسال نیز اشاره کرد و گفت که همه واجدین شرایط باید در انتخابات حضور یافته و کاندیدای اصلح و آشنا به دردهای مردم را برای تشکیل یک مجلس جوان، قوی، مردمی، انقلابی و ولایی انتخاب کنند.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که در مسجد قائمیه گنبدکاووس و با حضور ائمه جمعه، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، فرماندار ویژه و مسوولان و آحاد مختلف مردم این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر و نیز برخی شعارهای انقلابی، بار دیگر حمایت خود را از رهبری و آرمان های انقلاب اعلام کردند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 345
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2550

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 533
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2331
بازدید سال:17130
بازدید کل:1179453