عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبد خواستار تسریع در احداث پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندار گنبد خواستار تسریع در احداث پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شد

فرماندار گنبد خواستار تسریع در احداث پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شد


فرماندار ویژه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی احداث پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، از مدیر آموزش و پرورش این شهرستان درخواست کرد برای جذب اعتبار مورد نیاز و تکمیل این پروژه علمی پژوهشی تلاش نماید.
مهندس عبدالقدیر کریمی روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز هفته پژوهش (۱۶ تا ۲۳ آذر) که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه دوره اول استعدادهای درخشان شهید مهدی عسکری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: برای موفقیت در فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی، بایستی مکان و نیز تجهیزات مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.
وی همچنین با تبریک هفته پژوهش و نقش آن در ارتقای و رشد علمی دانش آموزان، بر لزوم اهتمام جدی برای توسعه و گسترس مقوله پژوهش بویژه رویکرد پژوهشی در مدارس تاکید کرد و گفت: این اقدام به ذهن پرسشگر دانش‌آموزان در یافتن پاسخ سوالات موضوع یا تحقیق مدنظر، کمک می‌کند.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این مراسم که امام جمعه و برخی مدیران این شهرستان در آن حضور داشتند، در سخنانی با تبریک هفته پژوهش گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی از جمله تجلیل از معلمان پژوهنده و دانش‌آموزان پژوهشگر برگزار می‌شود.
کمال‌الدین نظرنژاد، برپایی نمایشگاهی از آثار و فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان در مدارس، برگزاری تورهای علمی و پژوهشی و بازدید از مراکز دانشگاهی، دیدار با معلمان و دانش‌آموزان نخبه و مخترع، برپایی گفتمان‌های دانش‌آموزی با موضوع پژوهش و فراخوان مقاله و برگزاری مسابقات علمی را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش امسال اعلام کرد.
وی با مهم دانستن مساله پژوهش در پیشبرد امور در بخش‌های مختلف از جمله نظام تعلیم و تربیت، اضافه کرد: پژوهش از امور زیربنایی است و قبل از انجام هر کار و اقدامی بایستی ابتدا در آن حوزه تحقیق و پژوهش صورت گیرد تا نتایج آن برای افراد جامعه و گروه هدف آن، مفید واقع شود.
نظرنژاد تصریح کرد: امسال هفته پژوهش با شعار "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید" نامگذاری شده که نشان از اهمیت موضوع دارد و گویای این نکته است که رونق تولید تنها در سایه توجه به تحقیق و پژوهش میسر خواهدشد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 417
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2525

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 961
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1546
بازدید سال:16345
بازدید کل:1178668