عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار: مردم گنبد حضور گسترده در انتخابات دارند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندار: مردم گنبد حضور گسترده در انتخابات دارند

فرماندار: مردم گنبد حضور گسترده در انتخابات دارند

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تشریح فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: با توجه به سوابق انتخابات گذشته، نگران حضور مردم شهرستان در صحنه انتخابات نیستیم و مردم ولایتمدار گنبدکاووس با حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، همواره حمایت خود را آرمان‌های نظام اعلام کرده‌اند.
مهندس عبدالقدیر کریمی روز پنجشنبه در اولین جلسه هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور معتمدین شهرستان و برای انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی برگزار شد، افزود: مردم گنبدکاووس با برخورداری از بصیرت انقلابی، بویژه درعرصه‌های مهم همچون انتخابات که نمایش مردم‌سالاری دینی نظام است، با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام پایبند هستند.
وی با یادآوری آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از روز دهم آذر گفت: روند ثبت‌نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به صورت مطلوب ادامه دارد و تا پایان روز چهارم ثبت‌نام ( چهارشنبه ۱۳ آذر) تعداد ۲۶ نفر در این شهرستان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵ نفر آقا و یک نفر از بانوان هستند.
وی با اشاره به ترکیب جمعیتی و همزیستی مسالمت‌آمیز قومیت‌های مختلف اعم از شیعه و سنی در این شهرستان، گفت: تاکنون ۱۶ نفر از اهل سنت  و ۱۰ نفر از اهل تشییع داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شده‌اند که چهار نفر از آنها دارای مدرک تحصیلی دکترا هستند و ۲۲ نفر مدرک فوق‌لیسانس دارند.
در این نشست ائمه جمعه اهل سنت وشیعه شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، آن را تجلی مردم‌سالاری دینی اعلام و از مجریان انتخابات خواستند با بیطرفی کامل و اجرای دقیق قانون و نیز پاسداری از آرای ماخوذه به عنوان امانت مردم، زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.
در این نشست معتمدین شهرستان گنبدکاووس با انجام رای‌گیری از داوطلبان عضویت در هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس، هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل این هیات را انتخاب کردند.

فرماندار: مردم گنبد حضور گسترده در انتخابات دارند

 

فرماندار: مردم گنبد حضور گسترده در انتخابات دارند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 427
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2521

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:881
بازدید سال:881
بازدید کل:1163204