عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیش بینی ۲۲۵ صندوق برای انتخابات دوم اسفند در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

پیش بینی ۲۲۵ صندوق برای انتخابات دوم اسفند در گنبدکاووس

پیش بینی ۲۲۵ صندوق برای انتخابات دوم اسفند در گنبدکاووس


معاون استانداروفرماندار ویژه گنبدکاووس درشرق استان گلستان اعلام کرد که برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال، ۲۰۰ تا ۲۲۵ صندوق اخذ رای در این شهرستان پیش بینی می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی درمراسم افتتاح دبیرخانه اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت که پیش بینی این تعداد صندوق اخذ رای برای مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس، مقدماتی است و آمار دقیق آن پس از تشکیل هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات و با هماهنگی این دو هیات، نهایی می‌شود.
وی افزود: با افتتاح دبیرخانه اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس، کار ثبت نام از کاندیداهای احتمالی برابر با تقویم اعلامی ستاد انتخابات وزارت کشور از ۱۰ آذر امسال آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
کریمی اضافه کرد: تا قبل از آغاز ثبت نام کاندیداهای احتمالی، اسامی معتمدین برای تشکیل هیات اجرایی به هیات نظارت بر انتخابات در گنبدکاووس اعلام می‌شود تا پس از تایید آنها و برگزاری انتخابات داخلی بین معتمدان، اعضای هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلی شورای اسلامی انتخاب شوند.
وی تصریح کرد: فعالیت ستاد انتخابات گنبدکاووس از چند ماه قبل و براساس تقویم اجرایی اعلام شده توسط ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شده و برابر تقویم و برنامه زمان‌بندی شده، به پیش می‌رود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین ابراز امیدواری کرد که درسایه همدلی، انسجام و هماهنگی بین هیات‌های اجرایی و نظارت و مشارکت حداکثری مردم، انتخاباتی پرشور و گسترده و بدون حاشیه در این شهرستان برگزار شود.
کریمی ادامه داد که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، مهر تایید مجدد بر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و نیز پشتوانه‌ای برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و هرچه مشارکت مردم دراین عرصه سیاسی بیشتر باشد، پایه‌های مستحکم نظام، مستحکم‌تر می‌شود.
وی همچنین از تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، انتظامی، مرزبانی، بخشداران، دادگستری و اطلاعات گنبدکاووس درخواست کرد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات دوم اسفند امسال به ستاد انتخابات شهرستان کمک کرده تا هیات‌های اجرایی و نظارت بتوانند به نحو احسن از آرای مردم صیانت نمایند.
فرزانه جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را در شرایط فعلی کشور بسیار مهم دانست و گفت: صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه هیات‌های اجرایی و نظارت است که به سربلندی نظام درعرصه بین المللی کمک می‌کند

پیش بینی ۲۲۵ صندوق برای انتخابات دوم اسفند در گنبدکاووس

 

پیش بینی ۲۲۵ صندوق برای انتخابات دوم اسفند در گنبدکاووس

 

پیش بینی ۲۲۵ صندوق برای انتخابات دوم اسفند در گنبدکاووس

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 443
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2503

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:54
بازدید سال:14853
بازدید کل:1177176