عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه گنبدکاووس: مردم هرگونه افزایش قیمت کالاها را گزارش کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مردم هرگونه افزایش قیمت کالاها را گزارش کنند

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مردم هرگونه افزایش قیمت کالاها را گزارش کنند


فرماندار ویژه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با قابل توجیه ندانستن هر گونه افزایش قیمت کالاها و خدمات به بهانه گران شدن بنزین، از مردم این شهرستان درخواست کرد تا هرگونه افزایش قیمت ها را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار گنبدکاووس همچنین با تاکید بر ضرورت تشدید و استمرار نظارت‌ها بر قیمت کالاها و خدمات در بازار توسط دستگاه‌های نظارتی، اظهار داشت که افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن تصمیم نظام و شورای عالی اقتصاد باهدف مدیریت مصرف این حامل انرژی و براساس شرایط خاص اقتصادی کشور اتخاذ شده است.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری همه گروه‌های مردم با اجرای صحیح این طرح، افزود: آنگونه که رییس جمهوری و دیگر مقامات ارشد دولت نیز اعلام کردند، منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف پرداخت بسته حمایتی به ۱۸ میلیون خانوار می‌شود، بنابراین باید با درک شرایط به این تصمیم نظام احترام گذاشته شود.
کریمی با قدردانی از صبوری و همراهی گروه‌های مختلف مردم با نظام و مسوولان در ۴۰ سال گذشته، خاطرنشان کرد که حفظ وحدت و انسجام ملی در شرایط فعلی که دشمنان هم به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان هستند، بدون تردید به حفظ آرامش در جامعه و بازار کمک کرده و مانع از سوء استفاده برخی افراد سودجو از شرایط می‌شود.
وی بابیان اینکه افزایش نظارت بر قیمت کالاها و خدمات مطالبه جدی مردم از مسوولان است، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی بایستی به صورت شبانه روزی قیمت‌ها را رصد کرده و با متخلفان احتمالی نیز بشدت برخورد نمایند و هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات به بهانه گران شدن بنزین به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: همه خودروهای شخصی، عمومی و موتورسیکلت‌ها دارای سهمیه سوخت هستند و هیچ دلیلی برای افزایش کرایه بویژه در بخش حمل و نقل عمومی درون و برون شهری و نیز در مناطق روستایی وجود ندارد و آن دسته از خودروهایی که به هر دلیل کارت سوخت آنها شارژ نشده مانند سرویس‌های مدارس، برخی تاکسی‌های تلفنی و تاکسی اینترنتی‌ها، پیگیری‌های لازم برای اختصاص سهمیه سوخت به آنها درحال انجام است.
در این جلسه برخی اعضای کارگروه تنظیم بازار گنبدکاووس نیز با ارائه گزارش در حوزه فعالیت خود، اعلام کردند که تا الان هیچ موردی از افزایش قیمت یا گرانی کالاها و خدمات و کرایه حمل و نقل عمومی مشاهده و گزارش نشده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز دراین جلسه از آغاز اجرای طرح ویژه "درج قیمت کالاها" توسط واحدهای صنفی شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان این اداره و اتاق اصناف به صورت مستمر بر قیمت‌ها نظارت داشته و متخلفان احتمالی را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.
خلیل رجبلی از مردم گنبدکاووس نیز درخواست کرد تا هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات را به صورت شبانه روزی به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.
محمد دنکوب رییس اداره تعزیرات حکومتی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت که به تخلفات احتمالی واحدهای صنفی در اسرع وقت و بدون نوبت، رسیدگی شده و متخلفان به حداکثر مجازات محکوم می‌شوند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 400
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2491

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14714
بازدید سال:14714
بازدید کل:1177037