عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی درگنبدکاووس آغاز شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی درگنبدکاووس آغاز شد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی درگنبدکاووس آغاز شد


مراسم بهره‌برداری از ۲۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته دولت (۲ تا ۸ شهریور) با حضور استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان و ائمه جمعه و مسوولان این شهرستان مرزی آغاز شد.
در این مراسم که به صورت متمرکز در موسسه آموزش عالی غیردولتی شمس گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان درسخنانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: برای عملیات اجرایی ۲۴۳ طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس که ۲۱۲ طرح آن افتتاحی و ۳۱ طرح دیگر آن کلنگ‌زنی است، درمجموع ۳۰۴۳ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال هزینه شده و می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: با افتتاح طرح های هفته دولت امسال در گنبدکاووس که ارزش آنها پنج میلیارد ریال بیشتر از هفته دولت سال قبل است، برای ۴۲۳ نفر فرصت شغلی ایجاد شده‌ است.
وی با اشاره به رویکردها و اولویت‌ها برای توسعه و عمران گنبدکاووس، گفت: اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب و نیز بین مسوولان و علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و ملی توسط مدیران و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی از مهمترین رویکردها است.
کریمی اضافه کرد: با تلاش مدیران گنبدکاووس در دو سال گذشته از مجموع ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان گلستان، ۶۰ درصد آن در این شهرستان بوده که تلاش داریم این درصد را حفظ و آن را ارتقا دهیم.
وی همچنین از پایان یافتن عملیات تعمیر ۳۸۴۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل امسال در گنبدکاووس خبر داد و گفت: عملیات احداث ۱۳۶۲ واحد تخریبی از این رخداد طبیعی نیز آغاز شده و تا پایان سال جاری تمام می‌شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 375
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2438

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:873
بازدید سال:873
بازدید کل:1163196