عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون استاندار گلستان: اشتغال خواسته بحق جوانان است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

معاون استاندار گلستان: اشتغال خواسته بحق جوانان است

معاون استاندار گلستان: اشتغال خواسته بحق جوانان است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با اشاره به اینکه گنبدکاووس رتبه نخست سرمایه گذاری بخش خصوصی استان را دارد، گفت: اشتغال یکی از خواسته‌های بحق جوانان شهرستان است که مشکل آن تنها با برگزاری آزمون های استخدامی دستگاه‌های دولتی حل نمی‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در همایش جوانان، ایده پردازی و تحول در گنبدکاووس تاکید کرد: برای حل مشکل اشتغال جوانان نیاز به افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور ایجاد واحدهای تولیدی و جذب نیرو برای آنها داریم.
وی گفت: سال گذشته گنبدکاووس با جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخشی خصوص رتبه نخست در میان شهرستان‌های استان گلستان را به خود اختصاص داد که تلاش داریم تا پایان سال جاری بتوانیم در فضای همدلی و وحدت حاکم بر شهرستان در ادامه این مسیر همچنان موفق عمل کنیم.
 معاون استاندار گلستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم قسم شدند هر آنچه در توان دارند برای توسعه و آبادانی منطقه از روش‌های مختلف از جمله جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام دهند و گنبدکاووس با روی گشاده از سرمایه گذاران استقبال و اقدامات لازم برای تسریع فعالیت آنان را انجام می‌دهد.
کریمی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم حاکم بر کشور در خیلی مواقع با وجود علاقه مندی مدیران دستگاه‌های اجرای به خدمت رسانی به جوانان، محدودیت منابع مالی مانع از خدمت آنان در این بخش می‌شود و جوانان شهرستان باید بدانند که دستگاه‌های اجرایی بویژه در چند سال اخیر با محدودیت‌های مالی زیادی مواجه شدند که تا حدودی مانع از اجرای برنامه‌های آنان در مسیر استفاده از ظرفیت جوانان شده است.
وی با قدردانی از فعالیت خوب اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برای حل مشکلات جوانان و ایجاد فضای نشاط برای آنان، گلایه جوانان شهرستان از کم توجهی و نبود برنامه مناسب برای این قشر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را قبول کرد و از این مجموعه خواست تا در بسیاری از رشته‌های مرتبط مثل موسیقی، تئاتر و فیلم‌سازی جلسات مشترک با جوانان شهرستان برای اجرای برنامه های مناسب را برگزار کند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از شهرداری و شورای شهر خواست بیشتر به جوانان توجه کنند و برای تحقق مطالبات آنان در ساخت فیلم مستند، دعوت از ورزشکاران بومی مدال‌آور ملی و بین المللی در مراسم‌های مختلف شهرستانی و نصب بنر از جوانان برتر منطقه در ورودی شهر همکاری لازم را داشته‌ باشند.
کریمی با قدردانی از وحدت و همدلی حاکم میان مسئولان و اقشار مختلف مردم گنبدکاووس گفت: اتحاد و همدلی حاکم بر این شهرستان در کشور مثال‌زدنی است و جوانان در گروه‌های مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصول‌گرا بدون اختلاف و درگیری در فضایی دوستانه فعالیت دارند.
حجت الله یوسفی رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در این نشست در پاسخ به گلایه دختران دوومیدانی کار شهرستان در رابطه با برگزار نشدن مراسم استقبال از آنان بعد از مدال‌آوری در مسابقات کشوری اظهار داشت: ۵۵ درصد قهرمانی‌ در رشته های مختلف ورزشی استان نتیجه زحمات مربیان گنبدی است و به ورزشکاران دختر و پسر این شهرستان افتخار می کنیم،  متاسفانه هماهنگی لازم از سوی هیات مربوطه برای برگزاری مراسم استقبال با این مجموعه انجام نشد چرا که برگزاری این مراسم کوچکترین وظیفه ما در قبال این عزیزان است.
حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از سوی نهادهای مرتبط، استفاده از چهره‌های بومی موفق در عرصه های ملی برای بنر ورودی شهر، بیشتر شدن جلسات شورای مشورتی جوانان، استفاده از مشاوران و مدیران جوان در ادارات، بهره گیری از اساتید علمی کشوری برای فعالیت‌های پروهشی در دانشگاه‌های شهرستان و افزایش ساعت کار کتابخانه ها از مهمترین خواسته های جوانان حاضر در نشست امروز بود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 405
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2435

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 321
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2119
بازدید سال:16918
بازدید کل:1179241