عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه آزادگان در گلستان اجرا شد


بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه آزادگان در گلستان اجرا شد

بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه آزادگان در گلستان اجرا شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی برای هزار و ۱۷۹ آزاده استان اجرا شد.
اسرافیل وزیری روز یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر دیدار مسئولان با آزادگان در مرکز استان و شهرستان ها، برنامه های مختلفی در حسینیه ها و مصلی ها به صورت متمرکز در تمام ۱۴ شهرستان با دعوت از آزادگان و خانواده های آنان اجرا شد.
وی افزود: مکاتبات لازم توسط استاندار به عنوان رییس کارگروه ایثار و شهادت استان با تمام دستگاه‌های اجرایی گلستان برای تجلیل از ایثارگران و آزادگان انجام شد و این اقدام امسال فراتر از سال های گذشته بود و مسئولان و مردم فهیم و ولایتمدار نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگری داشتند.
وزیری در رابطه با مشکلات درمانی ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه طرف قرارداد بنیاد شهید برای ایثارگران در بحث درمان، بیمه دی است، اظهار داشت: دولت باید اعتباراتی را به بنیاد شهید و بنیاد به بیمه دی و بیمه دی به طرف قرارداد تزریق کند تا هزینه‌های خدمات درمانی به جامعه ایثارگری پرداخت شود.
وی افزود: در ۶ ماه گذشته بنیاد شهید گلستان بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بحث درمان ایثارگران از دولت دریافت کرده و خیلی از مشکلات در این بخش حل شده است.
وی تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با توجه به سطح بالای خدمات درمانی به ایثارگران همچنان به مراکز طرف قرارداد بدهکار است اما هیچ کدام از آنها خدمات رسانی خود به ایثارگران را قطع نکرده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: هفته قبل با مدیرعامل بیمه دی در استان جلسه ای برگزار شد و تلاش داریم در این حوزه خدمات رسانی همچنان مشابه قبل ادامه داشته باشد.
وزیری همچنین در مراسم تجلیل از آزادگان گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سال گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته و دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب قصد سرنگونی آن را  داشتنند و با حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق جنگ تحمیلی را شکل دادند.
وی ادامه داد: ملت ایران با حضور همه جانبه در جبهه ها، گذشتن از جان و مال خود و تن دادن به اسارت، هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سرگذاشته و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور کم شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: آزادگان تا آخرین گلوله های خود در مقابل دشمن ایستادگی کرده و دوران سخت اسارت را با سرافرازی پشت سرگذاشتند و به ایران اسلامی بازگشتند تا دستاوردهای آن دوران را به نسل جوان انتقال دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس نیز در مراسم تجلیل از آزادگان این شهرستان بیان کرد: درود بر آزادگانی که در راه خدا سلاح بدست گرفتند برای حفظ جان ملت اسیر شدند.
حجت الاسلام ابوالفضل دیلم افزود:‌ باید قدر آزادگان و نیروهای انقلابی را دانست چرا که با داشتن روحیه تکلیف گرایی از جان خود گذشته و به میدان مبارزه با دشمن رفتند و با افتخار دوران سخت اسارت را پشت سرگذاشته و به میهن اسلامی بازگشتند.
گفتنی است در این مراسم معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس و برخی مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند

بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه آزادگان در گلستان اجرا شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 307
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2425

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2843
بازدید سال:17642
بازدید کل:1179965