عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد

حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار  ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه بررسی مشکلات  ساخت و سازهای واحدهای مسکونی سیل زده در فرمانداری ویژه اظهارکرد: حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار  ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: یکی از درخشان ترین و بی نظیرترین فعالیت سپاه در زمان وقوع سیل بود که بی ادعا و بدون حاشیه وارد میدان شده و وقت قلبی برای مردم و دلگرمی برای دستگاه های اجرایی بود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری و کمک همه دستگاه ها و مردم در کمک به سیل زدگان خاطرنشان کرد: همه ما باید دستورات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار داده و با کمک هم در یک حرکت جهادی کار بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی را با وقت بیشتری ادامه دهیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تشکیل کار گروه سیل را از ضروریات دانست و تاکید کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی یک نیرو زبده و با تجربه خود و در صورت امکان معاون را به عنوان نماینده تام اختیار به کار گروه معرفی کنند ضمن اینکه خود مدیران بر کار بازسازی و مرمت نظارت داشته باشند.
کریمی افزود: باید از ظرفیت بسیج کارگری و دیگر دستگاه های اجرایی مانند اداره مالیات،صنعت معدن تجارت و اداره تعاون و کار استفاده کنیم تا عملکرد خوبی را در این حوزه داشته باشیم.
فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت:تاکنون بیش از 45 واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل مرمت شده و تا 10 روز آینده نیز تعمیرات 45 واحد مسکونی دیگر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می شود.
 سرهنگ رمضانعلی قاسم پور،ظهر امروزاظهارکرد: بسیاری از پایگاه های مقاومت بسیج کار بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی سیل زده شهرستان را آغاز کردند. سپاه و بسیج دست در دست دیگر مسئولان و مردم از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه برای کمک حاضر شدند.
وی با بیان اینکه سپاه امام رضا(ع ) استان خراسان رضوی به عنوان استان معین به مردم سیل زده گنبدکاووس  کمک می کند افزود: استان معین کار مرمت و بازسازی را در دهستان های" باغلی مرامه""قوچمراد"،"آق آباد"و"سلطانعلی" را آغاز کرده و اگر شرایط فراهم شود در روستاهای "کرند" و"آی تنر" هم اقدامات بازسازی و مرمت را انجام می دهد.
فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: طرح ملی همبستگی جهادی در سطح استان و شهرستان با شعار هر مسجد یک خانه آغاز شده است و امید داریم بازاریان و تولیدکنندگان در کنار مردم و مسئولان قرار گرفته و کار بازسازی و مرمت را انجام دهند.
وی ادامه داد: همه مسئولان،مردم و کارگران از اقشار بسیجی هستند و تلاش می کنیم با همبستگی و تعامل یکدیگر بتوانیم 90 پروژه را در شهرستان احداث کنیم.
سرهنگ قاسم پور گفت: هر بازاری و مردم عادی در هر حد توان خود برای ساخت واحدهای مسکونی سیل زده کمک کند تا این واحدها قبل از فصل سرما بازسازی و مرمت شود.
حرکت جهادی بسیج در سیل اخیر سبب اقتدار کشور شد.

حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار  ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد

 

حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار  ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 356
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2407

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14626
بازدید سال:14626
بازدید کل:1176949