عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد

951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس اعلام کرد که امسال برای این شهرستان و از محل اعتبارات تملک دارایی های استان مبلغ ۹۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سال جاری پیش بینی شده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با موضوع گرامیداشت چهلمین سال اقامه نماز جمعه در جمهوری اسلامی برگزار شد، گفت: پیش بینی این میزان اعتبار برای گنبدکاووس درحالی است که سال گذشته میزان اعتبارات تملک دارایی های این شهرستان ۷۸۰ میلیارد ریال بود.
وی افزود: بخش قابل توجهی از اعتبارات پیش بینی شده امسال صرف طرح ها و پروژه های نیمه تمام، توجه به تقویت زیرساخت های در حوزه آب، برق، گاز و مخابرات، توجه به جاده های روستایی، توسعه گردشگری و انجام اقدمات پیشگیرانه از وقوع سیلاب در این شهرستان می شود.
کریمی، مدیران دستگاه های اجرایی گنبدکاووس را موظف به امضای موافقت نامه اجرای طرح ها با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در مهلت های تعیین شده و پیگیری تخصیص اعتبارات کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران و تکریم آنان برای سرمایه گذاری در شهرستان از دیگر وظایف مدیران است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.  
کریمی همچنین برلزوم تلاش بیشتر مدیران در انجام وظایف محوله بالاخص پیگیری مسائل مربوط به سیل زدگان، تسریع در پرداخت تسهیلات پیش بینی شده برای سیل زدگان از سوی بانک ها، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تابستانی و معرفی پروژه های قابل افتتاح هفته دولت تاکید کرد.
وی در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به اهمیت نمازجمعه و جایگاه آن گفت: نمازجمعه از سنگرهای مهم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، تزکیه روح و بصیرت افزایی در مردم است و خطبه های آن بازتاب ملی، منطقه ای و جهانی دارد.
کریمی با قدردانی از امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس و اعضای ستادی آنان افزود: در سایه تلاش امامان جمعه و دیگر علمای شیعه و اهل سنت، وحدت و انسجام خوبی در بین مردم و مسوولان شهرستان حاکم است که این وحدت، امنیت، آرامش و همدلی موجود، مسیر توسعه و عمران هرچه بیشتر گنبدکاووس را فراهم می کند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: در قرآن کریم ۹۸ آیه با واژگان صلاة و مشتقات آن و حدود ۹۰۰ آیه با محوریت نماز آمده که نشان از اهمیت و عظمت این فریضه واجب الهی و نیز گفتمان نماز بالاخص نمازجمعه که از با فضیلت ترین نمازها است، می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین رضا دیلمی افزود: نماز جمعه قرارگاه معنویت و اخلاق است که وحدت و تحول آفرینی از پیام های آسمانی آن می باشد به همین علت دشمنان هجمه زیادی علیه نمازجمعه و جایگاه آن انجام می دهند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر)، از پیش بینی ۴۰ ویژه برنامه از جمله برپایی جشن های فرهنگی ویژه اعیاد قربان و غدیر، برگزاری همایش تحکیم خانواده و سبک زندگی، دعای عرفه و بزرگداشت هفته ازدواج توسط اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس خبر داد و گفت: برخی ادارات و نهادهای شهرستان نیز برنامه های ویژه ای برای این ایام دارند

951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد

 

951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد

 

951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد

 

951 میلیارد ریال اعتبار برای گنبدکاووس پیش بینی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 363
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2405

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171