عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی

پیام معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی

مهندس عبدالقدیر کریمی طی پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، این هفته را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.
جوامع در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه مبتنی بر توانمندی نیروهای انسانی کارآمد، دلسوز و پیگیر، نیاز به دست های یاریگر و حمایت گری دارند که در دوران های مختلف از افراد حمایت کرده و مانع بروز آسیب های اجتماعی برای جلوگیری از آسیب زدن به ساختارهای اجتماعی شده و با خدمات خود نوعی دلگرمی را برای مردمان هر سرزمین فراهم آورند.
در این میان نام درخشان سازمان های بزرگی چون بهزیستی و تامین اجتماعی که به نوعی پشتوانه و تضمین کننده آینده ای روشن و پرامید برای بخش قابل توجه و قریب به اکثریت مردم ایران اسلامی هستند، به خوبی تلالو دارد.
سازمان بهزیستی براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید در حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب دیده، با استفاده از تمام توان و ظرفیت ملی و منطقه ای و با عملیاتی کردن طرح ها و برنامه های پیشگیرانه و سلامت محور راهکارهایی را خلق کرده که خوشبختانه امروز در قانون برنامه ششم توسعه، عالمانه و مدبرانه به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها پرداخته است.
سازمان تامین اجتماعی نیز بر مبنای وظیفه ذاتی خود کار خدمت رسانی به قشری تلاشگر  را بر عهده دارد و با وجود حجم بالای مراجعات مردمی، توانسته به درستی از عهده پاسخگویی به این نیازها و مطالبات برآید.
 در این مجال ضمن پاسداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، به همت و تلاش تمامی دست اندرکاران خدوم سازمان تامین اجتماعی و نیز بهزیستی شهرستان گنبدکاووس ارج نهاده و تداوم توفیقات روز افزون آنها را ارزومندم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 388
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2395

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191