عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آزادی خرمشهر نمونه بازر مقاومت ملت ایران بود


آزادی خرمشهر نمونه بازر مقاومت ملت ایران بود

آزادی خرمشهر نمونه بازر مقاومت ملت ایران بود

امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت که این پیروزی بزرگ حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان و نمونه روشن از لطف و امداد غیبی خداوند به مردم این سرزمین بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، مسیر انقلاب اسلامی را مسیر مقاومت و ایستادگی دانست و افزود: این مقاومت ضعف دشمنان انقلاب بالاخص آمریکا را روشن کرده است.
وی اضافه کرد: اگر امروز دین اسلام سربلند است و جمهوری اسلامی عزت و اقتدار و موشک های نقطه زن دارد،  همه آنها دستاورد مهم مقاومت و ایثارگری ملت بزرگ ایران است که نمونه بارز آن را در فتح خرمشهر شاهد بودیم.
 حجت الاسلام ترابی همچنین با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و بیان فضایل شب های قدر گفت: ماه مبارک رمضان که مکتب انسان سازی و آمرزش گناهان است، بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی و تلاش برای کاهش آسیب ها درجامعه و تقویت فرهنگ مقاومت در برابر دشمنان است.
سرهنگ رمضانعلی قاسم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین مراسم که در پادگان تیپ ۶۰ زرهی عمار این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: این پیروزی بزرگ حاصل همبستگی، وفاق و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان ما و تبعیت آنان از رهبری انقلاب بود.
 آزادسازی خرمشهر با اجرای عملیات بیت المقدس در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ عملی شد که از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق شناخته می شود و به همین دلیل از آن روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می شود.
شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده است.
گفتنی است دراین مراسم که در پادگان تیپ ۶۰ زرهی عمار این شهرستان برگزار شد، معاون استانداروفرماندارویژه گنبدکاووس ودیگر مسئولین حضور داشتند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 475
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2378

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2946
بازدید سال:17745
بازدید کل:1180068