عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبدکاووس: مدیران پیگیر جبران خسارت سیل زدگان باشند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندار گنبدکاووس: مدیران پیگیر جبران خسارت سیل زدگان باشند

فرماندار گنبدکاووس: مدیران پیگیر جبران خسارت سیل زدگان باشند


فرماندار ویژه گنبدکاووس از مدیران ادارات و نهادهای اجرایی درخواست کرد تا با جدیت پیگیر جبران خسارات وارده به سیل زدگان این شهرستان باشند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای اداری بخش داشلی برون این شهرستان اظهار داشت: بارش شدید باران در روزهای پایانی سال گذشته سبب طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی و نیز جاری شدن سیل دربرخی نقاط شهری و روستایی گنبدکاووش شد.
وی گفت: با وجود اینکه برخی اقدامات پیشگیرانه و بموقع اعضای ستاد مدیریت بحران گنبدکاووس مانع از افزایش خسارت به مردم شد اما تاکنون 7390 میلیارد ریال به بخش های مختلف این شهرستان خسارت وارد شده است.
کریمی با قدردانی از تلاش خوب مدیران عضو ستاد مدیریت بحران گنبدکاووس، اضافه کرد: اکنون با فروکش کردن سیل در منطقه، مدیران می بایست همه تلاش خود را برای پیگیری جبران خسارات وارده دربخش های مختلف انجام دهند.
وی تصریح کرد: پیگیری جبران خسارت ها مهمترین مطالبه مردم است که می بایست با جدیت و در اسرع وقت توسط مدیران مربوطه از محل کمک ها، اعتبارات و تسهیلات پیش بینی شده درسطح شهرستان، استان و کشور انجام شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس، توجه به مشکلات بخش مرزی داشلی برون و تلاش برای جبران خسارت های وارده به مردم این منطقه را هم مهم دانست و ادامه داد: در چند سال اخیر نیز بیشترین سهم اعتباری و اجرای طرح های بزرگ تولیدی و زیرساختی شهرستان، در بخش داشلی برون بوده است.
کریمی گفت: یکی از برکات سیل اخیر، تقویت وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بود که صحنه های زیبایی از ایثار و فداکاری را در کمک و امداد رسانی به همنوعان بالاخص ازسوی نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی و مرزبانی به نمایش گذاشت.

فرماندار گنبدکاووس: مدیران پیگیر جبران خسارت سیل زدگان باشند

 

فرماندار گنبدکاووس: مدیران پیگیر جبران خسارت سیل زدگان باشند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 335
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2351

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 351
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:585
بازدید سال:15384
بازدید کل:1177707