عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اتاق فکر و کارگروه ویژه رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

اتاق فکر و کارگروه ویژه رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

اتاق فکر و کارگروه ویژه رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به نامگذاری امسال ازسوی رهبر انقلاب به عنوان سال 'رونق تولید'، گفت: برای تحقق این شعار و پیشبرد سیاست های دولت در این حوزه، اتاق فکر و کارگروه ویژه ای با حضور نخبگان، جوانان، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی تشکیل می شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی درنشست هم اندیشی با تعدادی از جوانان این شهرستان تصریح کرد: گنبدکاووس ظرفیت های زیادی در بخش رونق تولید دارد و سرمایه گذاری حدود 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در دو سال گذشته دراین شهرستان موید این ظرفیت ها است.
وی، توجه به ورزش و سرگرمی را از دیگر اولویت های این شهرستان در سال جاری ذکر کرد و گفت: ظرفیت بالای ورزش و وجود فعالان فرهنگی و هنری قابل توجه در گنبدکاووس، زمینه بسیار خوبی برای ایجاد تندرستی و نشاط اجتماعی در گروه های مختلف مردم بویژه جوانان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کریمی با راهگشا دانستن ایده های جوانان و نخبگان برای پیشبرد امور درحوزه های مختلف، برلزوم استفاده بیشتر مدیران ادارات و نهادهای شهرستان از ایده های این قشر تاکید کرد و گفت: حوزه جوانان همواره مورد توجه فرمانداری ویژه گنبدکاووس بوده و امسال نیز با جدیت بیشتر مسائل این حوزه پیگیری می شود.
وی، رونق تولید، ورزش و سرگرمی، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را از مسائل مهم گنبدکاووس درسال جاری دانست و بر لزوم استفاده مدیران ادارات و نهادهای شهرستان از ظرفیت جوانان و نخبگان دراین حوزه ها تاکید کرد.
کریمی به فضای مجازی و فرصت ها و تهدیدهای آن نیز اشاره کرد و با تاکید بر نظارت و مدیریت بیشتر در این حوزه که آسیب های جدی بر بنیان خانواده ها وارد می کند، افزود: برای آشنایی بیشتر خانواده ها و جوانان با آسیب های فضای مجازی، همایشی بزرگ در گنبدکاووس برگزار می شود.
وی، توجه به شاداب سازی جامعه را بویژه نسل جوان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انجام این امور نبایستی زمینه ساز آسیب اجتماعی باشد و برگزاری کنسرت های موسیقی بایستی در چارچوب قانون و رعایت موازین اسلامی انجام شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس به مساله آبگرفتگی و وقوع سیل در روزهای پایانی سال گذشته و اوایل امسال در این شهرستان نیز اشاره کرد و از مدیریت هماهنگ مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران گنبدکاووس در این حادثه قدردانی کرد.
در این نشست که مشاور امور بانوان و خانواده و مشاور جوان فرماندار ویژه، مدیر آموزش و پرورش و روسای اداره ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای و اورژانس اجتماعی گنبدکاووس نیز حضور داشتند، برخی از جوانان نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

اتاق فکر و کارگروه ویژه رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

 

اتاق فکر و کارگروه ویژه رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 578
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2349

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:176
بازدید سال:14975
بازدید کل:1177298