عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه: با اقدامات تهدید کننده سلامت عمومی مردم درشهرستان بشدت برخورد می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

فرماندار ویژه: با اقدامات تهدید کننده سلامت عمومی مردم درشهرستان بشدت برخورد می شود

فرماندار ویژه: با اقدامات تهدید کننده سلامت عمومی مردم درشهرستان بشدت برخورد می شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گنبدکاووس تاکید کرد که بااقدامات تهدید کننده سلامت عمومی مردم درشهرستان بشدت برخورد می شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی فروش طیور زنده در بازار هفتگی،استعمال قلیان ،مواد مخدر و دخانیات در اماکن عمومی و تخلیه فاضلاب های خانگی در حاشیه جاده ها را از مصادیق تهدید کننده سلامت عمومی مردم این شهرستان برشمرد.
کریمی با قدردانی از تلاش های دستگاه های مختلف خدمات رسان گنبدکاووس بالاخص مجموعه شبکه بهداشت و درمان درجریان مدیریت بحران آبگرفتگی و سیل روزهای پایانی سال 97 در این شهرستان، افزود: با تلاش پرسنل این مجموعه خوشبختانه هیچ نوع بیماری و مشکل بهداشتی در شهرستان مشاهده نشد.
وی تصریح کرد: به دلیل بارش شدید باران در روزهای پایانی سال گذشته و آبگرفتگی و جاری شدن سیل در برخی نقاط شهری و روستایی گنبدکاووس، ادارات دولتی و برخی نهادهای مردمی بسیار خوب عمل کردند که از همه آنها قدردانی می شود.
دکتر فرهاد بدیعی با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات درمانی و بهداشتی اراده شده به آسیب دیدگان از سیل گفت: درجریان بارش های شدید روزهای پایانی سال 97، برخی مناطق شهری و 12 روستای گنبدکاووس بامجموع جمعیت 87 هزارو 342 نفر معادل 20 هزار و 795 خانوار درگیر سیل و آبگرفتگی شدند.
وی افزود: تیم های مختلف بهداشت محیط و درمان و مراکز درمانی گنبدکاووس با همکاری برخی نهادهای دیگر مثل جمعیت هلال احمر و سپاه و بسیج پزشکی به آسیب دیدگان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کردند.
وی بابیان اینکه ارائه خدمات همچنان در برخی مناطق ادامه دارد، تصریح کرد: سمپاشی و آهک پاشی نقاط شهری و روستایی درگیر آبگرفتگی و سیل و نیز معدوم کردن 10 تن مواد غذایی فاسد شده از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان با همکاری دهیاران و شهرداری گنبدکاووس می باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس همچنین گزارشی از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان ارائه داد و گفت: در مدت اجرای این طرح که از اول اسفند 97 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت، 3835 بازدید از مراکز حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد

فرماندار ویژه: با اقدامات تهدید کننده سلامت عمومی مردم درشهرستان بشدت برخورد می شود

 

فرماندار ویژه: با اقدامات تهدید کننده سلامت عمومی مردم درشهرستان بشدت برخورد می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 362
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2344

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:875
بازدید سال:875
بازدید کل:1163198