عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم وداع شهدای گمنام در مصلی گنبدکاووس برگزار می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

مراسم وداع شهدای گمنام در مصلی گنبدکاووس برگزار می شود

مراسم وداع شهدای گمنام در مصلی گنبدکاووس برگزار می شود


فرهاد شیبک معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهارداشت: مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان ساعت30/5 عصر روز شنبه 18 اسفندماه از چهارراه دادگاه انقلاب اسلامی تا مصلی امام جعفر صادق ( ع) است.
وی افزود: همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع در مصلی به همراه مداحی و قرائت زیارت عاشورا برگزار می شود.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس بیان داشت:روز یکشنبه 19 اسفندماه و در سالروز شهادت امام هادی ( ع)  همزمان با سراسر کشور مراسم تدفین این 2 شهید گمنام از جلوی بیمارستان طالقانی آغاز و تا مسجد قائمیه ادامه دارد که بعد از اقامه نماز،شهدا با آمبولانس تا دانشگاه آزاد اسلامی تشیع و در محوطه این دانشگاه تدفین می شوند.
وی ادامه داد:مهمترین مسئله اطلاع رسانی گسترده به مردم برای حضور باشکوه در این مراسم معنوی است. وسایل نقلیه در شب مراسم وداع و روز تدفین آماده جابجایی مردم به محل مراسم هستند.
فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام شامگاه شنبه 18 اسفند ماه با حضور مردم در مصلی امام جعفر صادق ( ع)  برگزار می شود. سرهنگ رمضان قاسم پور،شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم استقبال و تدفین شهدای گمنام در این شهرستان اظهارداشت:شناسایی شهدا در این شرایط یادآوری برای مسئولان است که در مسیر ولایت فقیه قدم بردارند و خدای نکرده در آن دنیا شرمنده شهدا نباشند.
وی افزود:مراسم شهدا مختص یک اداره،ارگان،حزب و قوم خاصی نیست و همه باید با همدلی و همزبانی در کنار یکدیگر مراسمی را در خور شان این شهدا که برای دفاع از میهن و انقلاب جان خود را فدا کردند،برگزار کنیم.
فرمانده سپاه گنبدکاووس بیان داشت:شناسایی این شهدا در شرایط کنونی که هر دو جوان نیز هستند این نکته را یادآوری می کند که همه اقشار در هر جایگاهی باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و در این راه جان و مال خود را فدا کنیم.
احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهارداشت:از شهریورماه امسال با هماهنگی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان پیگیر تدفین شهدای گمنام در محوطه این دانشگاه بودیم.
وی افزود: این دانشگاه افتخار دارد تا میزبان 2 شهید خوشنام در دانشگاه باشد و فضای دانشجویی و علمی دانشگاه معطر به فضای معن ی نیز شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس بیان داشت:مراسم یادمان و یا سوم این شهدا در سالن ورزشی این دانشگاه روز بعد از تدفین و یا همان شب تدفین برگزار,  می شود.

مراسم وداع شهدای گمنام در مصلی گنبدکاووس برگزار می شود

 

مراسم وداع شهدای گمنام در مصلی گنبدکاووس برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 577
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2320

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 392
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2787
بازدید سال:17586
بازدید کل:1179909