عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رئیس جمهور از پشتوانه بالای مردمی در شهرستان گنبدکاووس برخوردار است

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

رئیس جمهور از پشتوانه بالای مردمی در شهرستان گنبدکاووس برخوردار است

رئیس جمهور از پشتوانه بالای مردمی در شهرستان گنبدکاووس برخوردار است

مهندس حمیدی در سومین جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان گنبدکاووس که با محوریت سفر ریاست جمهوری برگزار شد گفت: افتتاح راه آهن از برنامه های مهم سفر ریاست جمهور به استان گلستان است که باعث توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد
وی با بیان اینکه رئیس جمهور با رای بالای مردم در شهرستان گنبدکاووس از پشتوانه مردمی خوبی برخوردار است افزود: شرکت مردم شهرستان گنبدکاووس در مراسم استقبال از هیئت دولت و حضور مردم در ورزشگاه آزادی برای استقبال با شکوه خواهد بود
وی با اشاره به نقش جوانان و اهمیت برگزاری جلسات شورای مشورتی اظهار داشت: نظرات و ایده های جوانان درتصمیم گیریها لحاظ خواهد شد و جلسات شورای مشورتی با حضور جوانان فعال و نخبه شهرستان باید برنامه محور باشد.
نورمحمد جعفری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در ادامه با قرائت قطعه ای ادبی گفت : به استقبال بهار میروم در پاییز !
وی جوانان را دارای شور ، شجاعت ، استواری ، صبوری و تمام خوبی ها دانست و عنوان کرد: جوانان باید به فکر آینده کشور خود باشند زیرا که آینده در دستان شما قرار دارد .
جعفری در خصوص سفر ریاست جمهوری به گلستان گفت : حضور ردیس جمهور در استان ۳ بعد دارد . اول اینکه برای اولین دیدار مردمی با هم استانی های ما پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می آید و مردم گلستان با میزان آرای بالای خود به حجت الاسلام روحانی ، اهمیت بالای تدبیر و امید در وجود خود را نشان دادند .
وی ادامه داد : فاز دوم سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح راه آهن خط ترانزیت ریلی شرق دریای خزر است و با توجه به عبور شبکه ریلی از شهرستان گنبدکاووس و اتصال این خطوط به کل منطقه ، گنبد به عنوان شاهراه خطوط ریلی ، از اهمیت ویژه برخوردار می شود که این امر در توسعه شهری بسیار مفید است.
جعفری افزود : بعد سوم حضور روحانی در گلستان را برگزاری جلسه شورای اداری و افزایش سرعت چرخ رونق اقتصادی و تعالی فضای اجتماعی استان خواند و افزود: در این جلسه پروژه های عظیم عمرانی که بر رشد آبادی استان کمک میکند بررسی میشود و تعمیر و راه اندازی مسیر جاده نفت ( گنبد – اینچه برون ) ، پروژه آبرسانی فجر از گنبد به مناطق مرزی ، بهسازی تسویه خانه گنبد ، تخصیص ۱۰۰درصد اعتبارات شهرستان و افزایش میزان اعتبارات شهرستانی از جمله خواسته های ما برای توسعه شهرستان گنبد کاووس در این جلسه استد .
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه گنبدکاووس یادآورشد : روز سه شنبه حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به گنبد می آید و راس ساعت ۱۵ در مصلی امام جعفر صادق (ع) با مردم دیدار عمومی خواهد داشت .
وی گفت : در دوره های گذشته سفر روسای جمهور به استان ها ، مردم برای رفع مشکلات شخصی خود اقدام به دادن نامه به وی میکردند اما در این دوره سامانه شماره ” ۱۱۱ ” آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مردم در استان گلستان می باشد که از فردا آغاز به کار میکند .

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1265
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 230

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:685
بازدید سال:15484
بازدید کل:1177807