عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گنبدکاووس پایلوت برنامه های پیشگیرانه حوزه مواد مخدر در کشور شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

گنبدکاووس پایلوت برنامه های پیشگیرانه حوزه مواد مخدر در کشور شود

گنبدکاووس پایلوت برنامه های پیشگیرانه حوزه مواد مخدر در کشور شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته با معاون فرهنگی و معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد می شود گنبدکاووس پایلوت اقدامات پیشگیرانه در این حوزه در کشور شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهارداشت: با توجه به اینکه در شهرستان گنبدکاووس 70 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف فعالیت دارند ما آمادگی برگزاری کارگاه آموزشی منطقه ای سازمان های مردم نهاد را در این شهرستان داریم.
وی افزود: مرکز تسهیلگری در گنبدکاووس آماده بهره برداری و افتتاح است و ما در حال رایزنی با مقامات کشوری برای حضور در این مراسم هستیم.2 محله گدم آباد و چای بوئین به دستور استاندارگلستان به محلات طرح شهید شوشتری شهرستان افزوده شده که با توجه به شرایط خاص گدم آباد باید تمرکز بیشتری شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در ارزیابی های انجام شده در حوزه پیشگیری و مقابله شورای هماهنگی شهرستان گنبدکاووس رتبه نخست استان را کسب کرده که با توجه به ارتقا فعالیت های شهرستان پیشنهاد می شود همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر محتوایی تر از سال گذشته به صورت استانی در گنبدکاووس برگزار شود.
وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد شهرستان در حوزه مقابله و پیشگیری فعالیت های خوبی انجام دادند و انتظار می رود تا در توزیع اعتبارات این سازمان ها توجه ویژه ای شوند.
کریمی گفت: افزایش سهمیه ماده 16 گنبدکاووس در سال جاری 28 نفر بوده که با توجه به فعالیت های خوب و ظرفیت شهرستان بسیار اندک است و انتظار می رود این سهمیه بیشتر شود.
وی یادآور شد: گاها فعالیت های پژوهشی و یا سایر فعالیت توسط دبیر شورای هماهنگی استان با دانشگاه ها،نهادها و یا افرادی انجام می شود که انتظار می رود اینگونه فعالیت ها و یا پرداخت تسهیلات با هماهنگی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه صورت گیرد.

گنبدکاووس پایلوت برنامه های پیشگیرانه حوزه مواد مخدر در کشور شود

 

گنبدکاووس پایلوت برنامه های پیشگیرانه حوزه مواد مخدر در کشور شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 511
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2299

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 131
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1929
بازدید سال:16728
بازدید کل:1179051