عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انقلاب متعلق به محرومان و خدمت به آنان وظیفه مسئولان است


انقلاب متعلق به محرومان و خدمت به آنان وظیفه مسئولان است

انقلاب متعلق به محرومان و خدمت به آنان وظیفه مسئولان است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی متعلق به محرومان و خدمت رسانی به این قشر در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند، وظیفه تک تک مسئولان نظام و دولت است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در مراسم جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، گنبدکاووس افزود: امام راحل نیز طرفدار قشر محروم بود و تشکیل کمیته امداد با هدف رسیدگی به قشر محروم و نیازمند انجام شد.
وی اضافه کرد: اگر امروز خدمات خوبی از سوی کمیته امداد به نیازمندان داده می شود و عزت و احترام این خانواده ها حفظ می شود، نشان از حرکت درست انقلاب و مسئولان آن در خدمت رسانی به محرومان است.
حجت الاسلام ترابی، خدمت به محرومان را اصل جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مسئولی در رسیدگی به امورات این قشر کم توجهی کند و یا به آنان توجه نکند، قطعا از مسیر انقلاب منحرف شده است.
وی با اشاره به تلاش دشمنان بویژه آمریکا و تحریم های اقتصادی آن، تصریح کرد: هدف این تحریم ها ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان انقلاب است و این تصور غلطی ازسوی آمریکا و حامیان آن می باشد زیرا مردم ما و بصیرت انقلابی آنان را نشناخته اند.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: انقلاب ملت ایران ریشه در اسلام، قرآن و روحانیت دارد و نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) است و براین اساس، مردم هیچگاه از انقلاب دست نخواهند کشید.
حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب در 40 سال گذشته، با وجود سنگ اندازی، توطئه و تحریم های دشمنان، موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف به ویژه نظامی، هسته ای و موشکی به دست آورده که بایستی قدردان آن باشیم.
وی اضافه کرد: اگرچه هنوز برخی مشکلات و کمبودها را داریم که امید است، مسئولان ما با روحیه جهادی و انقلابی این مشکلات را نیز رفع نمایند اما درمجموع خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار خوب بوده است.
امام جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: براساس آمار سازمان های جهانی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی 85 درصد از فقر و محرومیت در کشور ایران کاسته شده و این در سایه کار و تلاش همه مسئولان بوده است.

انقلاب متعلق به محرومان و خدمت به آنان وظیفه مسئولان است

 

انقلاب متعلق به محرومان و خدمت به آنان وظیفه مسئولان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 508
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2279

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14596
بازدید سال:14596
بازدید کل:1176919