عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندارویژه خواستار توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

فرماندارویژه خواستار توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شد

فرماندارویژه خواستار توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد، با قدردانی از دست اندرکاران برپایی بیمارستان صحرایی در کرند، خواستار توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شد.
عبدالقدیر کریمی، کمبود نیروی انسانی و خدماتی و نیز تجهیزات پزشکی درمراکز درمانی و بهداشتی گنبدکاووس را از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کرد.
وی، اختصاص 175 میلیارد ریال برای بهسازی بیمارستان قدیمی شهدا و راه اندازی بخش اورژانس آن تا پایان امسال، راه اندازی مرکز درمانی شبانه روزی کرند تا 20 روز آینده، اختصاص دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) تا یک ماه دیگر و صدور مجوز دانشگاه علوم پزشکی گنبدکاووس را از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گلستان دراین شهرستان برشمرد.
کریمی همچنین بر تامین نیروی متخصص دندانپزشکی در کلینیک طالقانی گنبدکاووس تاکید کرد و افزود:
امکانات و تجهیزات این کلینیک مطلوب بوده که در صورت استقرار پزشک متخصص ارائه خدمات بهتر به مردم افزایش می یابد.
فرهاد بدیعی اظهارداشت: ششمین بیمارستان تخصصی صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا گلستان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان و آستان قدس رضوی از 6 تا 8 آذر برپا شده بود.
وی افزود: درمدت برپایی این بیمارستان 120 نفر پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص و نیز پیراپزشک از شهرهای مختلف استان در 14 رشته داخلی، عفونی، قلب، اطفال، زنان، جراحی، چشم پزشکی، ارتوپدی، پوست، نورولوژی، رادیولوژی، داندانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، طب سنتی، سونوگرافی و بینایی سنجی به مردم دهستان کرند خدمات ارائه کردند.
دکتر بدیعی اضافه کرد: در مدت برپایی این بیمارستان چهار هزار و 986 نفر از اهالی منطقه مرزی کرند توسط پزشکان ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند و 2 هزار و 390 نفر نیز از خدمات بینایی سنجی، آزمایشگاه، مشاوره تغذیه، نوار قلب و طب سنتی بهره مند شدند.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از عدم راه اندازی مرکز درمانی شبانه روزی روستای مرزی کرند با وجود تکمیل ساختمان، تخصیص ندادن دستگاه سی تی اسکن، تاخیر در راه اندازی بخش آنژیوگرافی و شلوغی بیمارستان های دولتی گلایه کرد.
قرجه طیار بر شتاب در رفع این مشکلات تاکید کرد.

فرماندارویژه خواستار توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شد

 

فرماندارویژه خواستار توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 629
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2214

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 534
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1119
بازدید سال:15918
بازدید کل:1178241