عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تفکر بسیجی و وحدت دو رکن توسعه و پیشرفت کشور است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

تفکر بسیجی و وحدت دو رکن توسعه و پیشرفت کشور است

تفکر بسیجی و وحدت دو رکن توسعه و پیشرفت کشور است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با گرامیداشت هفته بسیج و وحدت از تفکر بسیجی و وحدت بعنوان دو رکن مهم توسعه و پیشرفت کشور نام برد و بر تقویت این تفکر و وحدت در جامعه تاکید کرد.
فرهاد شیبک درجلسه هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت و بسیج که امسال با یکدیگر تقارن پیدا کرده است، اظهار داشت: پایه گذار نهاد مقدس بسیج و هفته وحدت که امروز از اصول و ارزش های اصلی نظام هستند، امام راحل(ره) بودند.
وی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی با ابتکار خویش و تشکیل بسیج در واقع نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کردند و امروز باید به این دو اصل مهم توجه جدی شود.
شیبک اضافه کرد: باتوجه به تقارن این دو هفته با یکدیگر و نیز وحدت و صمیمیت خوب بین مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، برنامه های هفته بسیج و وحدت در قالب یک جدول تدوین و اطلاع رسانی می شود.
وی با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم و مسئولان در برنامه های این دو هفته و برگزاری بیشتر برنامه ها در محلات آسیب پذیر و روستاهای محروم گنبدکاووس، تصریح کرد: جشن بزرگ وحدت در شهر و میز خدمت در روستاها نیز در این ایام برگزار می شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه از تدوین افزون بر 200 برنامه فرهنگی در هفته بسیج (29 آبان تا 5 آذر) خبر داد و گفت: از این تعداد 72 برنامه شاخص و در جدول برنامه ها گنجانده می شود.
سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی افزود: برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، جشن های هفته وحدت، نشست های روشنگری، اردوهای جهادی، ویزیت رایگان و اجتماع بزرگ بسیجیان درمصلی امام جعفر صادق (ع) گنبد با سخنران یک مقام کشوری از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.
حجت الاسلام علی فتحی رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبد نیز تقارن دو هفته بسج و وحدت را نیکو دانست و گفت: برنامه های این ایام باید به تقویت وحدت و نیز شجره طیبه بسیج کمک نماید.

تفکر بسیجی و وحدت دو رکن توسعه و پیشرفت کشور است

 

تفکر بسیجی و وحدت دو رکن توسعه و پیشرفت کشور است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 528
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2161

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:885
بازدید سال:885
بازدید کل:1163208