عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته فرهنگی فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت اقوام گنبد است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

هفته فرهنگی فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت اقوام گنبد است

هفته فرهنگی فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت اقوام گنبد است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از پایه گذاری و نامگذاری هفته ای به نام هفته فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این هفته فرصت خوبی برای معرفی ظرفیتهای فرهنگی اقوام است.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی این شهرستان افزود: گنبد ظرفیت های فرهنگی فوق العاده ای از جمله تنوع اقوام و فرهنگ غنی آنان را دارد و هفته فرهنگی فرصت خوبی برای نمایش این ظرفیت ها به مردم دیگر نقاط کشور و جهان است.
وی افزود: طرح نامگذاری هفته ای به نام هفته فرهنگی از مصوبات خوب کارگروه استانی است و در همه شهرستان های گلستان اجرا می شود.
وی گفت: دراین هفته بایستی متناسب با ظرفیت های فرهنگی شهرستان، برنامه هایی با موضوعات مختلف مرتبط با این حوزه به دبیری شهرداری گنبدکاووس اجرا شود.
کریمی با تاکید برضرورت برنامه ریزی صحیح برای نامگذاری هفته فرهنگی در گنبدکاووس با اجرای برنامه های مناسب، تصریح کرد: برای تحقق این مهم، کارگروه تخصصی ویژه ای در شهرداری تشکیل و نقطه نظرات پیشنهادی دستگاه های فرهنگی، نخبگان، دانشگاهیان و جوانان دریافت می شود.
دراین نشست برخی اعضای کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی گنبد نیز نقطه نظرات پیشنهادی خود درخصوص زمان و نوع برنامه های قابل اجرا در هفته فرهنگی این شهرستان را بیان کردند.
تجلیل از فعالان شاخص فرهنگی و هنری، برگزاری بازی های بومی و محلی، شعرخوانی به زبان اقوام، معرفی مشاهیر و مفاخر فرهنگی و علمی، تهیه نشان فرهنگی شهرستان و اجرای نمایش های طنز هنری از جمله برنامه های پیشنهادی حاضرین برای هفته فرهنگی در گنبدکاووس بود.
فرهاد شیبک معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: این شهرستان ظرفیت خوبی در حوزه میراث تاریخی، گردشگری و صنایع دستی اقوام دارد که می توان از آن در هفته فرهنگی استفاده کرد.
وی، افزایش تعلق خاطر به سرزمین مادری، معرفی ابنیه تاریخی، فرهنگی و ورزشی، رشد فرهنگی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه گردشگری، افزایش مشارکت مردم و بهره گیری از نخبگان، جوانان و بانوان در فعالیت های فرهنگی را از مهمترین اهداف هفته فرهنگی برشمرد.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: بزودی دبیرخانه هفته فرهنگی این شهر تشکیل و با دعوت از کارشناسان و نخبگان فرهنگی، زمان و برنامه های پیشنهادی این هفته بررسی و اعلام می شود.

هفته فرهنگی فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت اقوام گنبد است

 

هفته فرهنگی فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت اقوام گنبد است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 743
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2114

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:854
بازدید سال:854
بازدید کل:1163177