عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز جهانی عصای سفید پیام تبریک صادر کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز جهانی عصای سفید پیام تبریک صادر کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز جهانی عصای سفید پیام تبریک صادر کرد

متن پیام مهندس عبدالقدیر کریمی ،
 بیست و سوم مهر هر سال تداعی روزی است که روشن دلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرا می خوانند و با ضمیر روشن خویش تپش قلب زندگی و نبض پویای طبیعت را ترجمه می کنند و با همین چشمان به ظاهر بسته خویش، در زلال شعور و صفای فطرت خدایی، جلال و جمال حضرت حق را نگریسته و با تأمل در گردش حکیمانه چرخ روزگار، به مهمانی همه نشانه های خلقت می روند.
وی در ادامه می افزاید، عصای سفید چونان پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشندلان به حرکت در می آید و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد.
کریمی ادامه داد: به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد؛ به گونه ای که آیه اول و دوم سوره مبارکه عبس در خصوص یکی از اصحاب روشندل پیامبر اکرم (ص) به نام عبدالله نازل شده است.
وی در ادامه آورده است، علاوه بر تاکیدات دین مبین اسلام، نامگذاری 23 مهرماه از سوی سازمان علمی و فرهنگی یونسکو به عنوان روز جهانی نابینایان، تبلور قابلیت ها، توانمندی ها و شأن و منزلت اجتماعی نابینایان است تا با اغتنام از این فرصت کوتاه نگرشی مطلوب در جامعه نسبت به نابینایان به وجود آید.
مهندس کریمی افزود : به راستی کسب مدارج علمی و ورزشی و برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران توسط جمعی از روشندلان در پارالمپیک ریو 2016 نمونه بارزی از این قابلیت ها و توانایی ها است.
وی تاکید کرد: اینجانب فرا رسیدن روز جهانی عصای سفید را خدمت تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز کشور بویژه روشندلان فعال و پویای استان کرمان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای همه این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیقات واسعه الهی در ظل عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم (عج) مسئلت می نمایم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 334
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2092

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 277
بازدید دیروز: 706
بازدید ماه:8108
بازدید سال:22907
بازدید کل:1185230