عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس در همایش بزرگداشت 9 مهر روز جهانی سالمند و تکریم از برخی سالمندان این شهرستان از اداره بهزیستی و شورای سالمندان این شهرستان برای برگزاری همایش قدردانی کرد و گفت: توجه به نیازها و مطالبات این قشر بایستی مورد توجه همه ادارات و نهادها قرار گیرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: سالمندان برکت جامعه اند و امروز جامعه هر چه از سرمایه های اجتماعی دارد به واسطه تلاش بزرگترها و نیز تربیت صحیح فرزندان است.
وی اضافه کرد: فضاهای خوبی برای استفاده سالمندان در سال های اخیر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ایجاد شده که بایستی این اقدامات بیشتر شود.
کریمی به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت کالاها نیز اشاره کرد و گفت: تلاش دولت برای کنترل این شرایط و کاهش قیمت ها درحال انجام است و برای تحقق آن مردم نیز باید مشارکت جدی داشته باشند.
وی بابیان اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست، اضافه کرد: جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی برگزار می شود و برخی کمبودها نیز درحال تامین است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: برخورد با سوء استفاده کنندگان از این شرایط بویژه افرادی که اقدام به احتکار کالاها و یا گرانفروشی می کنند، انجام می شود و مردم نیز باید درصورت مشاهده این موارد آن را به متولیان امر از طریق شماره 124 گزارش کنند.
محمدرضا فشایی افزود: در آینده نزدیک بنیاد فرزانگان برای ارائه خدمات بیشتر به سالمندان و ایجاد فضای نشاط و شادی برای این قشر در گنبدکاووس راه اندازی می شود.
در این همایش، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز تکریم سالمندان و استفاده از اندیشه و تجربه آنان را از نیازهای امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در تکریم این قشر نباید تنها به تعریف و تمجید بسنده شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی گفت: تکریم بزرگترها و پیشکسوتان مورد تاکید آموزه های دینی بوده و همواره باید مورد توجه افراد جامعه قرار داشته باشد.
وی قشر سالمند را برکت جامعه و دارای تجربه های متراکم توصیف کرد و گفت: دعای خیر و نگاه نورانی آنان به جامعه حداقل فایده این قشر محسوب شده و آدم موفق کسی است که از تجربه دیگران بالاخص بزرگترها استفاده کند.

همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

 

همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

 

همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

 

همایش سالمندان در گنبد کاووس برگزار گردید

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 925
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2059

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14599
بازدید سال:14599
بازدید کل:1176922