عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های آن وظیفه همگانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های آن وظیفه همگانی است

دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های آن وظیفه همگانی است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس گفت: دفاع مقدس و ارزش های آن متعلق به همه مردم و پاسداشت آن نیز وظیفه ای همگانی است و کسی حق ندارد در این خصوص کوتاهی کند.
فرهاد شیبک درجلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گنبدکاووس، افرادی که به دفاع مقدس و ارزش های آن کم توجه اند، بینش و بصیرت لازم را ندارند.
وی افزود: رشادت و ایستادگی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به خنثی شدن توطئه های دشمنان انجامید و پس از آن نیز نیروهای مسلح با هوشیاری و اقتدار از خاک جمهوری اسلامی در مقابل دسیسه های استکبار جهانی حراست می کنند.
شیبک اضافه کرد: امروز حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان از وظایف مدیران و همه دلسوزان انقلاب اسلامی است و کمترین کوتاهی در این حوزه ها از هیچ کس پذیرفتنی نیست.
وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی هرچه از امنیت، عزت و اقتدار دارد به برکت خون شهیدان دوران دفاع مقدس و دیگر شهیدان انقلاب و نیز شهیدان مدافع حرم است، تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند تا فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در بین اقشار مختلف جامعه کم رنگ کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبد ادامه داد: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشنمان بیمه و مستحکم تر از قبل می کند و نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت بود.
شیبک از تشکیل هفت کمیته برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گنبد خبر داد و گفت: این کمیته ها تا 25 شهریور برنامه های پیشنهادی را به دبیرخانه ارسال می کنند تا در ایام هفته دفاع مقدس اجرا شود.
وی با تاکید برضرورت کیفی سازی برنامه های هفته دفاع مقدس، افزود: مدیران نباید فقط به نصب بنر یا پارچه نوشته و یا گذاشتن چند کیسه گونی به عنوان سنگر در کنار اداره خود بسنده کنند بلکه باید برنامه های خلاقانه و اثرگذار با تاسی از فرهنگ عاشورا پیش بینی و اجرا نمایند.
شیبک اضافه کرد: ادارات و نهادها بایستی از ظرفیت های مختلف از جمله هنر و هنرمندان برای اجرای مطلوب و اثرگذار برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان استفاده کنند.
وی همچنین از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در محل امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس در روزهای آینده خبر داد و گفت: این همایش فرهنگی که باحضور مادران و بانوان برگزار می شود، اثراث فرهنگی خوبی به همراه دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 710
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2023

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 428
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2226
بازدید سال:17025
بازدید کل:1179348