عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

مهندس عبدالقدیر کریمی در این پیام گفت: شهیدان رجایی و باهنر با توکل بر خداوند سبحان ، تلاش بی وقفه و با تاسی از فرامین امام و مقتدای خود از لحظه لحظه توفیق خدمتگزاری استفاده کرده و با دلسوزی، تلاش بی امان به گره گشایی از کار مردم و نظام نوپای انقلاب اسلامی پرداختند.
وی در ادامه این پیام افزود: هفته دولت هر سال یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است . دولتمردانی که با ایمان، عقلانیت، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه ، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.
مهندس کریمی اظهار داشت: دولتمردان شهید رجایی و باهنر در دوران کوتاه خدمتگزاری خود در دولت ، هیچگاه از هیاهوی استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها نهراسیده و همچون کوهی استوار در برابر هجمه های بی امان غرب ایستادند و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را در کمال سادگی و ساده زیستی به نمایش گذاردند .
وی گفت: سرانجام رییس جمهور اسلامی و نخست وزیر منتخب و مردمی ایران انقلابی با نثار خون سرخ خود ، واژه های عشق، ایثار و فدا کاری را عینیت بخشیدند و عزت و شرف راست قامتان تاریخ را زینت بخش تاریخ زرین و سراسر افتخار میهن اسلامی کردند.
مهندس کریمی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته دولت، به ساحت قدسی دولتمردان شهید،رجایی و باهنر و همه شهدای گرانقدر و همیشه جاوید دولت در سطوح مختلف ادای احترام کرده وافزود: در تدوام و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز این مرز و بوم ، توفیق جمیع کارگزاران نظام در دولت تدبیر و امید ، همکاران وکارمندان خدوم و شریف و پیروی از فرامین و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت خدمتگزار راخواستارم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 788
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1975

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171