عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 275 طرح عمرانی در گنبد به بهره برداری می رسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

275 طرح عمرانی در گنبد به بهره برداری می رسد

275 طرح عمرانی در گنبد به بهره برداری می رسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: امسال در ایام هفته دولت 275 طرح عمرانی و اقتصادی در بخشهای مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد.
مهندس عبدالقدیر درجلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت و دهه ولایت و امامت این شهرستان، افزود: علاوه بر افتتاح این تعداد طرح، عملیات اجرایی 27 طرح عمرانی و اقتصادی دیگر نیز در هفته دولت آغاز می شود.
وی اضافه کرد: در مجموع برای 302 طرح عمرانی و اقتصادی که افتتاح یا عملیات اجرایی آن در هفته دولت امسال آغاز می شود، مبلغ دو هزار و 170 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه و در نظر گرفته شده است.
کریمی بابیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها در مجموع برای 509 نفر ایجاد شغل می شود، اعتبار هزینه شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح را یک هزار و 700 میلیارد ریال و اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح هایی که عملیات اجرایی آن درهفته دولت آغاز می شود را 460 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی دولت، اعتبار هزینه شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان درهفته دولت امسال در مقایسه با هفته دولت سال قبل افزون بر دو برابر شده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با یادآوری سرمایه گذاری حدود 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در یک سال گذشته در این شهرستان، گفت: این میزان سرمایه گذاری که افزون بر 50 درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی دراین مدت و درکل استان گلستان بوده، در سال های اخیر کم نظیر است.
کریمی افزود: طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی که تعدادی از آنها افتتاح، برخی در مرحله عملیات اجرایی و تعدادی نیز در نوبت حضور مقامات کشوری برای آغاز عملیات اجرایی می باشد، به غیر از اعتبارات دولتی طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان است.
وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادهای زهد و تقوا و خدمت به مردم، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت های آن در 40 سال گذشته خدمات زیادی انجام داده اند که باید برای مردم تبیین و گزارش شود.
کریمی، هفته دولت را فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت دانست و از مدیران ادارات و نهادهای مختلف گنبدکاووس خواست تا در ایام هفته دولت و دهه ولایت و امامت با استفاده از ظرفیت های مختلف بویژه رسانه ها این خدمات را اطلاع رسانی کنند.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف خدمات انجام شده برای مردم علاوه بر تقویت امید در مردم، صمیمیت و اعتماد آنان را نیز با مسئولان و نظام تقویت می کند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با تبریک در پیش بودن هفته دولت و تقارن آن با دهه ولایت و امامت، به هجمه دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای خنثی کردن این هجمه ها مسئولان باید خدمات و عملکردهای خود را به مردم گزارش نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: برای این ایام، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم پیش بینی می شود که در خلال آن مدیران می توانند گزارش اقدامات خود را به مردم اطلاع رسانی نمایند.
وی اضافه کرد: پنج کمیته فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی، بانوان و جوانان و نیز ارزیابی عملکرد برای بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت و نیز دهه ولایت و امامت تشکیل می شود که این کمیته ها باید ظرف یک هفته برنامه های پشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

275 طرح عمرانی در گنبد به بهره برداری می رسد

 

275 طرح عمرانی در گنبد به بهره برداری می رسد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 739
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1965

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1981
بازدید سال:16780
بازدید کل:1179103