عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران تحمل نقد خبرنگاران را داشته باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

مدیران تحمل نقد خبرنگاران را داشته باشند

مدیران تحمل نقد خبرنگاران را داشته باشند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس بامهم، حساس و سخت دانستن حرفه خبرنگاری، از فعالان این حوزه به عنوان مدعی العموم مردم نام برد و از مدیران خواست تحمل نقد خبرنگاران را داشته باشند.
مهندس عبدالقدیر کریمی درمراسم تجلیل از فعالان رسانه ای و خبرنگاران این شهرستان با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای رسانه، گفت: خبرنگاران چشم تیز بین و گوش شنوای مردم هستند و از این حیث پیگیری مطالبات مردم از مسئولان وظیفه آنان است.
وی بابیان اینکه روز خبرنگار روز پاسداشت و رعایت حرمت قلم و اندیشه است، افزود: بر این اساس نه تنها دراین روز بلکه در همه ایام سال، آحاد مختلف جامعه بالاخص مدیران بایستی فعالان این حوزه را تکریم و حرمت آنان را نگاه دارند.
کریمی با قدردانی از تلاش خبرنگاران این شهرستان در اطلاع رسانی، اضافه کرد: این قشر زحمتکش که بعضا هزینه های زیادی را هم در راه اطلاع رسانی پرداخت می کنند، هیچ حاشیه ای ندارند و همگام با مسئولان و مردم هستند.
وی با حساس دانستن شرایط فعلی کشور، بر ضرورت توجه به حفظ آرامش و تلاش برای ایجاد و تقویت امید به آینده در جامعه و مردم توسط همه مسئولان، ائمه جمعه و رسانه ها تاکید کرد و گفت: درشرایط امروز، رسانه ها باید از حاشیه پردازی و انتشار اخبار کذب یا اخباری که ایجاد یاس و نا امیدی می کند، بشدت پرهیز نمایند.
کریمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و این شهرستان درخواست کرد تا از خبرنگاران شرق استان و گنبدکاووس به صورت جداگانه تجلیل نمایند و درصورت امکان تشکل مستقل صنفی توسط خبرنگاران این منطقه راه اندازی شود.
معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این جلسه با تبریک روز خبرنگار، گفت: برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران برعهده خانه مطبوعات استان بوده و اگر در این مراسم از خبرنگاران شرق گلستان تجلیل نشد، عمدی در کار نبوده اما باید دست اندرکاران این تشکل، دید وسیع تری می داشتند.
قدرت دائمی افزود: اینکه خبرنگاران شرق گلستان بخواهند تشکل صنفی مستقل داشته باشند منع قانونی ندارد اما طرح رتبه بندی خبرنگاران با قوت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد انجام می شود.
وی همچنین بااشاره به افزایش آسیب های اجتماعی درجامعه، از خبرنگاران خواست با قلم نافذ خود نسبت به این آسیب ها و پیامدهای مخرب آن با خانواده ها آگاهی بخشی نمایند.
دراین مراسم که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه این شهرستان حضور داشتند، برخی خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
درپایان این مراسم از حدود 40 خبرنگار، پیشکسوت و فعال رسانه ای منطقه گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

مدیران تحمل نقد خبرنگاران را داشته باشند

 

مدیران تحمل نقد خبرنگاران را داشته باشند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 580
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1961

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:879
بازدید سال:879
بازدید کل:1163202