عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگروه ویژه تنظیم بازار شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

کارگروه ویژه تنظیم بازار شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

کارگروه ویژه تنظیم بازار شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خواست که با تخلف در حوزه بازار و افزایش قیمتها در اسرع وقت و بدون بازگشت ، برخورد قانونی کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست کارگروه ویژه تنظیم بازار شهرستان اظهارداشت: با کسبه و بازاریانی که به هر دلیل بخواهند کالای مورد نیاز مردم را احتکار و اختفاء کرده یا خودسرانه قیمت ها را افزایش دهند، برخورد قانونی می شود.
فرماندار ویژه گفت: از تعامل و همکاری اصناف بویژه بازاریان که همواره در همه مقاطع زمانی و صحنه های انقلاب همراه و تعامل خوبی با مسئولان و مردم عزیز شهرستان در همه برهه زمان انصاف را مد نظر قرار دادند تشکر و قدردانی می نمایم.
وی افزایش قیمت برخی کالاها را سراسری و منطقی بیان کرد و افزود: اینکه برخی خودسرانه دراین شرایط اقتصادی قیمت ها را افزایش دهند، غیرانسانی و غیراخلاقی است و باید منتظر قانون باشند.
فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر نظارت متسمر و شبانه روزی بر قیمت کالاها و توزیع کنندگان تصریح کرد: اطلاع رسانی به جامعه و استفاده از ظرفیت های مردمی در نظارت بر واحدهای صنفی مورد توجه باشد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز با ارائه گزارشی از وضعیت بازار شهرستان گفت: در چند هفته اخیر قیمت برخی کالاها همچون گاز مایع، سیمان، لوازم یدکی، لاستیک خودرو، روغن، گوشت مرغ، تخم مرغ از 10 تا 30 درصد افزایش داشته که بخشی از آن غیرقانونی است.
خلیل رجبلی افزود: افزایش منطقی قیمت ها تا 10 درصد توسط ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شده ،اما بیشتر از این گرانفروشی است و باید با متخلف برخورد قانونی شود.
وی با بیان اینکه به تولید کنندگان برای کاهش قیمت تذکر داده شد، اظهارداشت: برخی کالاها نیز با کمبود عرضه در بازار مواجه بوده که برنامه ریزی برای تامین آن انجام شد.
به گفته وی، در چند هفته گذشته 36 پرونده تخلف در حوزه بازار شامل گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عرضه خارج از شبکه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی گنبدکاووس ارسال شده است.

کارگروه ویژه تنظیم بازار شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

 

کارگروه ویژه تنظیم بازار شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 540
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1956

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:9
بازدید سال:14808
بازدید کل:1177131