عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازیافت زباله با سرمایه گذار اوکراینی در گنبدکاووس انجام خواهد گرفت

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

بازیافت زباله با سرمایه گذار اوکراینی در گنبدکاووس انجام خواهد گرفت

بازیافت زباله با سرمایه گذار اوکراینی در گنبدکاووس انجام خواهد گرفت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با رایزنی های انجام شده، بازیافت زباله و تفکیک زباله از مبدا با سرمایه گذار اوکراینی در گنبدکاووس اجرا می شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه حمایت و کمک به سرمایه گذاران، در جمع سرمایه گذار در گنبدکاووس اظهار داشت: جمع آوری زباله در مسیر جاده نفت، و تفکیک از مبدا و بازیافت آن به بهترین شکل و رعایت استاندارد زیست محیطی انجام خواهد گرفت.
وی در مورد آسفالت جاده نفت افزود: با پیگیری های نماینده محترم مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و دستور استاندار محترم 6 کیلومتر از این جاده زیرسازی و آسفالت خواهد شد و ادامه مسیر آن نیز با پیگیری های لازم انجام می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: هر جا لازم باشد با هدف توسعه، آبادانی و ارتقا شاخص های اقتصادی شهرستان و اشتغالزایی برای مردم، با تمام وجود ورود خواهیم کرد.
کریمی تاکید کرد: از همه ظرفیت ها و پنانسیل های موجود شهرستان برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران در شهرستان گنبدکاووس بهره خواهیم برد و شرایط و امکانات لازم برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری هستند، فراهم می کنیم.
وی یادآور شد: فرمانداری شهرستان گنبدکاووس این آمادگی را دارد تا ظرف 20 روز آینده کلنگ زنی گلخانه 34 هکتاری یکی از سرمایه گذاران شهرستان که تاکنون چند سرمایه گذاری بزرگ انجام داده، را انجام دهد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تشکر از پیگیریهای فرماندار شهرستان گفت: طی یکسال گذشته در بخش خصوصی 925 میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه گذاری شده است.
قرجه طیار در جلسه حمایت و کمک از سرمایه گذاران در گنبدکاووس اظهار داشت: این سرمایه گذاری معادل سرمایه گذاری استانی در پروژه های دولتی بوده و ما با تمام قوا از سرمایه گذارانی که در حوزه اشتغالزایی فعالیت کنند، حمایت خواهیم کرد.
وی افزود: اولویت بنده در شهرستان، جاده نفت است و تاکنون از 43 کیلومتر این مسیر، 20 کیلومتر توسط وزارت نفت آسفالت شده و الباقی آن توسط راه و شهرسازی انجام می گیرد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امید داریم در چند روز آینده، منطقه آزاد تجاری به تصویب برسد تا در کنار جاده نفت، شاهد ارتقا شاخص های توسعه شهرستان باشیم.
فرج اللهی، سرمایه گذار در گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: تولید کود تا پایان تابستان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و در کنار 3 پروژه دیگر که سرمایه گذاری کردیم, بسیار شاخص است.
وی افزود: تولید این نوع کود، تولید نوعی اسید هیومیک است که در حال حاضر تنها در 6 کشور جهان تولید می شود و تولید این اسید در ایران وجود ندارد.
سرمایه گذار تصریح کرد: با ترزیق این کود به خاک، محصول آن 30 تا 45 درصد افزایش خواهد یافت و 11 ساعت شوری خاک را از بین می برد.

بازیافت زباله با سرمایه گذار اوکراینی در گنبدکاووس انجام خواهد گرفت

 

بازیافت زباله با سرمایه گذار اوکراینی در گنبدکاووس انجام خواهد گرفت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 534
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1950

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:56
بازدید سال:14855
بازدید کل:1177178