عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در گنبدکاووس برگزار می شود

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در گنبدکاووس برگزار می شود

کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در گنبدکاووس برگزار می شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس بامهم دانستن آموزش در فرهنگ سازی و رعایت اصول پیشگیری در حوادث غیر مترقبه، از برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه پدافند غیرعامل در این شهرستان خبر داد.
فرهاد شیبک درنخستین جلسه ستاد پدافند غیرعامل این شهرستان درسال جاری افزود: ادارات و نهادهای گنبدکاووس با هماهنگی دبیرخانه ستاد پدافند غیرعامل باید براساس حوزه فعالیت خود نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در این حوزه بویژه در بحث مسائل فرهنگی اقدام نمایند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان و جنگ نرم آنان با هدف آسیب رساندن به جامعه بویژه نسل جوان، گفت: درحوزه فرهنگی باید از ظرفیت های مختلف این حوزه مثل هنر، فیلم و رسانه درجهت آگاهی بخشی به خانواده ها و نسل جوان استفاده شود.
شیبک اضافه کرد: پدافند غیرعامل، کارگروه ها و کمیته های متعدد درحوزه های مختلف دارد که بایستی به مقوله آموزش در هر یک از این حوزه ها بالاخص درحوزه فرهنگی و آسیب های فضای مجازی توجه شود.
دبیر ستاد پدافند غیرعامل گنبدکاووس نیز در این جلسه با تشریح اهداف و برنامه های این ستاد، گفت: آماده کردن زیرساخت های لازم برای پیشگیری و یا کاستن از آسیب پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات حیاتی و حساس از اهداف اصلی پدافند غیرعامل است.
اصغر نودهی افزود: برای آمادگی مقابله با آسیب های احتمالی در حوادث غیرمترقبه با کمک ادارات و نهادها نقشه خطرپذیری نقاط مختلف شهرستان درحال تدوین است.
وی اضافه کرد: در کنار این زیرساخت ها، مباحث آموزشی نیز برنامه ریزی شده که در سه حوزه مدیران و کارکنان ادارات و نهادها، مدارس و دانشگاه ها و عموم مردم انجام می شود.

کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در گنبدکاووس برگزار می شود

 

کارگاه های آموزشی پدافند غیرعامل در گنبدکاووس برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 543
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1944

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191