عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور مردم در آیین های ملی و مذهبی ادای دین به انقلاب است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

حضور مردم در آیین های ملی و مذهبی ادای دین به انقلاب است

حضور مردم در آیین های ملی و مذهبی ادای دین به انقلاب است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت حضور پر شور اقشار مردم در مراسم های ملی و مذهبی ، تصریح کرد: این حضور ، ادای دین به انقلاب ، امام و خون شهیدان است زیرا ملت ایران هر چه دارد به برکت انقلاب ، امام راحل و خون شهیدان است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد دراین شهرستان، افزود: ملت ایران اسلامی هر چه دارد از برکت انقلاب، امام راحل و خون شهیدان است که بایستی به آن افتخار نماید.
وی رویکرد و شعار امسال در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی را افتخار به گذشته و امید به آینده ذکر کرد و گفت: اقشار مختلف مردم باید به انقلاب، امام راحل و شهیدان خود افتخار کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس انتخاب شعار و رویکرد امسال در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی را خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و مردم دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا تلاش دارند تا مردم را نسبت به آینده انقلاب دلسرد، ناامید و خسته نمایند.
کریمی اضافه کرد: توطئه های دشمنان درسایه رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در عرصه داخلی و بین المللی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در صحنه، همچون توطئه های قبلی آنان با شکست مواجه شده و ره به جایی نمی برد.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین نشست از پیش بینی 65 برنامه برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد امسال در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: سخنران برنامه سالگرد ارتحال امام فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خواهد بود.
سرگرد سیدعلی حسینی افزود: دیدار با خانواده معظم شاهد، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست های بصیرتی، افطاری ساده و ویژه برنامه راحل امام در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج از مهمترین برنامه های سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد توسط این نهاد انقلابی است.
عبدالحمید سالمی بخشدار داشلی برون گنبدکاووس نیز از برنامه ریزی برای اجرای سه برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد درشهر اینچه برون، روستای دوزالوم یا داشلی برون و نیز روستای کرند یا هوتن این بخش مرزی خبر داد

حضور مردم در آیین های ملی و مذهبی ادای دین به انقلاب است

 

حضور مردم در آیین های ملی و مذهبی ادای دین به انقلاب است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 435
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1879

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:9240
بازدید سال:92485
بازدید کل:1162304