عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ما از تهیه سند و نقشه راه جوانان استقبال میکنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ما از تهیه سند و نقشه راه جوانان استقبال میکنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ما از تهیه سند و نقشه راه جوانان استقبال میکنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه شورای مشورتی جوانان با تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید استفاده از ایده ها و ظرفیتهای خلاقانه جوانان است .
عبدالقدیر کریمی در خصوص پیشنهاد یکی از اعضای جلسه مبنی بر سند پیشرفت جوانان گفت: از تنظیم و تهیه سند و نقشه راه جوانان به شرط انجام مطالعات دقیق گسترده در حوزه استقبال می کنیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی یادآور شد: ما از بکارگیری جوانان و بانوان در مدیریت ها به شرط دارا بودن شرایط استقبال میکنیم ولی بانوان شاغل معمولا زندگی خانوادگی را به قبول مسوولیت بالاتر ترجیح میدهند.
وی از تشکیل جلسات مشاوران جوان به عنوان رویکرد تازه فرمانداری خبر داد و افزود: در تشکیل جلسات ترکیب متوازنتری از جوانان با سلایق و قومیتها خواهیم داشت.
وی با اشاره به اهمیت نظرات جوانان و تاثیر نقد و نقادی در بهبود رویه ها افزود: ما به نظرات جوانان برای استفاده از ایده های نو در بهبود ساختارها نیازمندیم.
وی با بیان اینکه نقدهایی به ساختار ستاد ساماندهی جوانان وارد است افزود: ضرورت حضور جوانان در جلسات ستاد ساماندهی درخواست ما نیز هست زیرا نمی شود بدون حضور جوانان برای آنها تصمیم گیری کرد.
وی از برگزاری نشست هم اندیشی با جوانان با حضور امام جمعه و نماینده مجلس در ایام هفته جوان خبر داد و با اشاره به اهمیت تشکل های جوانان از تلاش برای تاسیس خانه جوان در شهرستان سخن گفت و افزود: در نگاه به مسائل دیدگاههای جوانان شهری و روستایی متفاوت است و ما به روستایی بودنمان افتخار میکنیم.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ترکیب قانونی ستاد ساماندهی جوانان اظهار داشت: این ستاد با حضور روسای ادارات عضو بر اساس دستورالعملهای وزارت ورزش و جوانان تشکیل میشود.
فرهاد شیبک از تشکیل منظم جلسات ویژه جوانان خبر داد و افزود: به نظرات و راهکارهای جوانان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اعتقاد داریم.
 رییس ورزش و جوانان نیز در این جلسه از برگزاری همایش بزرگداشت هفته جوان در روز دوشنبه خبرداد رحیمیان افزود: در برگزاری این همایش از ظرفیت جوانان استفاده کرده ایم. وی خاطرنشان کرد: آماده اعطای مجوز به جوانان فعال اجتماعی در قالب تشکلهای جوانان هستیم.
کمبود تشکل های جوانان در شهرستان، لزوم توجه به مسائل جوانان و ضمانت اجرایی داشتن نظرات و راهکارهای جوانان و ارائه برنامه های مدون در حوزه جوانان و توجه به تفاوت دیدگاهها و فاصله بین نسلی و لزوم استفاده از ظرفیت جوانان دهه هفتادی در دستگاهها و تغییر در ترکیب اعضای مدعو جلسات از اهم مطالبات جوانان در این جلسه بود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ما از تهیه سند و نقشه راه جوانان استقبال میکنیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ما از تهیه سند و نقشه راه جوانان استقبال میکنیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 617
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1853

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 706
بازدید ماه:7833
بازدید سال:22632
بازدید کل:1184955