عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگ سازی حوزه سلامت در گنبدکاووس برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگ سازی حوزه سلامت در گنبدکاووس برگزار می شود

پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگ سازی حوزه سلامت در گنبدکاووس برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگ سازی حوزه سلامت برگزار می شود و انتظار ما از حوزه بانوان و سمن ها بیشتر از حوزه های دیگر است.
عبدالقدیر کریمی, در جلسه شورای ورزش همگانی با موضوع هماهنگی پیاده روی خانوادگی در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: همایش پیاده روی خانوادگی با پخش زنده از شبکه سوم سیما, روز جمعه 11 اسفندماه سال جاری از محل برج جهانی قابوس به طرف پارک الغدیر برگزار می شود.
وی افزود: قرار است با اهدای دوچرخه, که با حوزه سلامت و پیاده روی سنخیت دارد, گنبدکاووس مدل و الگویی برای دیگر شهرهای استان و کشور شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در این پیاده روی از همه فرصت, قابلیت و ظرفیت های به دست آمده استفاده خواهیم کرد, تا در کنار پیاده روی بتوانیم شهرستان گنبدکاووس را بهتر و بیشتر بشناسانیم.
کریمی تاکید کرد: در این پیاده روی از حضور و مشارکت نردم شهرهای شرق گلستان نیز استفاده خواهیم کرد و بلیط های این همایش از روز شنبه از علی آباد کتول تا مراوه تپه توزیع خواهد شد تا شاهد یک حضور و مشارکت گسترده مردم باشیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و نوروز یادآور شد: همه ما باید با یک عزم و اراده جدی, تلاش کنیم تا با آمادگی بیشتر نسبت به سالهای گذشته, بتوانیم در نوروز سال 97 ,شرایطی فراهم کنیم تا میزبان خوبی برای مسافرین شهرهای استان و دیگر استانها و حتی گردشگران خارجی باشیم.
اهدا دوچرخه برای نخستین بار در همایش پیاده روی در گنبدکاووس
محمد علی رحیمیان, رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر پیاده روی ها در سطح کشور نمادین و به خاطر اهدا جوایز خودرو است, برای نخستین بار در همایش پیاده روی گنبدکاووس دوچرخه اهدا خواهد شد.
وی افزود: این حرکت کاملا ورزشی است و تاکنون بیش از 200 دوچرخه به جای خودرو به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: قرار است از ظرفیت این همایش استفاده شده و در کنار این برنامه, مسابقات فرهنگی, هنری, عکاسی, برپایی آلاچیق و عرضه صنایع دستی, جمع آوری کمک های مردمی توسط موسسات خیریه و کمیته امداد و بهزیستی به مددجویان به مناسبت فرا رسیدن سال نو انجام شود

پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگ سازی حوزه سلامت در گنبدکاووس برگزار می شود

 

پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگ سازی حوزه سلامت در گنبدکاووس برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 565
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1816

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:849
بازدید سال:849
بازدید کل:1163172