عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گلستان ظرفیت زیادی برای ایجاد شهرک های کشاورزی، گردشگری و سلامت دارد


گلستان ظرفیت زیادی برای ایجاد شهرک های کشاورزی، گردشگری و سلامت دارد

گلستان ظرفیت زیادی برای ایجاد شهرک های کشاورزی، گردشگری و سلامت دارد

استاندار گلستان شرایط آب و هوایی، امکانات و منابع طبیعی این استان را برای راه اندازی شهرک های کشاورزی، گردشگری و سلامت بسیار خوب توصیف کرد و گفت: گلستان از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه ها استقبال می کند.
سیدمناف هاشمی در مراسم افتتاح متمرکز 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای گنبدکاووس که باحضور معاون وزیر جهاد کشاوزی برگزار شد، افزود: گلستان آماده پذیرش سرمایه گذاران است.
وی از رایزنی با 70 تا 80 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان خبر داد و گفت: تاکنون 10 مورد از این رایزنی ها به نتیجه رسیده است.
هاشمی اضافه کرد: اگرچه گلستان قطب کشاورزی و دامپروری است اما در حوزه گردشگری و صنعت نیز گام های بزرگی درحال برداشته شدن است.
وی وحدت و همدلی و نیز امنیت در گلستان و در بین اقوام ساکن در آن را دو ویژگی بارز و وجه تمایز این استان با دیگر استان ها دانست و تصریح کرد: برای توسعه پایدار استان که زیرساخت های آن درحال آماده شدن است، همه اعم از مسئولان و مردم باید دست به دست هم دهیم.
استاندار گلستان یادآور شد : اگرچه این استان به دلایل مختلف در گذشته نتوانسته به توسعه دست یابد اما اکنون شرایط و زیرساخت های آن درحال فراهم شدن است.
هاشمی اجرایی شدن آزاد راه گرگان به مشهد، اجرایی شدن راه آهن گرگان - مشهد و طرح گردشگری آشوراده را از مطالبات مردم گلستان دانست و گفت : پیگیری های خوبی برای اجرایی شدن این طرح ها انجام شده که در آینده ای نزدیک اخبار آن به اطلاع مردم می رسد.
وی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در گنبدکاووس اضافه کرد: علاوه بر این آغاز عملیات اجرایی گلخانه تولید بذرهای هیبریدی در زمینی با مساحت 41 هکتار با سرمایه گذاری یک هزارو 840 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی و یک شرکت خارجی که معادل دو برابر اعتبار طرح هاب عمرانی این شهرستان است، مایه افتخار و خوشحالی می باشد.
هاشمی با تاکید مجدد برضرورت توجه و فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط مدیران و مردم تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا سرمایه گذار، این استان را برای سکونت و سرمایه گذاری انتخاب نماید

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 530
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1791

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171